روبن از ترکیب بایرن خارج شد/ گلادباخ رقیب سرسخت مونیخی‌ها

آرین روبن ستاره هلندی بایرن مونیخ به دلیل مصدومیت در دیدار امروز مقابل مونشن گلادباخ حضور ندارد. سرمربی باواریایی‌ها بازی مقابل گلاباخ را دشوار توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو اسپرت، بایرن مونیخ باید امروز با گلادباخ تیم دوم جدول بوندسلیگا روبرو شود. این بازی برای شاگردان گواردیولا دارای اهمیت بسیار است اما آرین روبن ستاره هلندی بایرن به دلیل مصدومیت در ترکیب بازیکنان این تیم برای بازی امروز قرار نگرفته است.

در جریان پیروزی 7 بر یک بایرن مونیخ مقابل آ اس رم در چارچوب بازیهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان، روین با مصدومیت جرئی مواجه شد. هر چند وی تحت مراقبت پزشکی ویلهلم مولر دکتر اختصاصی باشگاه بایرن قرار داد اما برای کسب بهبودی کامل ملزم به استراحت می باشد.

** گواردیولا: گلادباخ رقیب جدی ما است

بایرن مونیخ هم اکنون در صدر جدول رده بندی بوندسلیگا قرار دارد و گلادباخ در جایگاه دوم به تعقیب شاگردان گواردیولا می‌پردازد.

نکته جالب آنکه مربی هر دو تیم بایرن مونیخ و گلادباخ – گواردیولا و لوسین فاوره تحت تعلیم یوهان کرایف بوده و اسطوره هلندی به آنان مربگیری را آموخته است.

به نظر می رسد مربیان هر دو تیم دارای تفکرات مشابهی در فوتبال بوده و رویارویی آنان با یکدیگر بازی جذابی را رقم می‌زند.

در حالی که گلادباخ در آستانه سقوط به دسته پایینتر قرار داشت اما لوسین فاوره سوئیسی از آن تیم دیگری ساخت و حالا به صدر جدول بوندسلیگا رسیده‌اند.

گواردیولا در مورد وی گفت: گلادباخ هم اکنون تیمی در حد و اندازه لیگ قهرمانان است. سبک بازی فاوره مخصوص به خودش است. او مربی خارق العاده‌ای بوده و شایستگی مربیگری در تیمهای بزرگ را دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: روبن ، ورزشی ، مونیخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار