ستاد اجرایی المپیک ریو 2016 کار خود را از این ماه آغاز می کند

خسروی وفا: ورزشکاران پاراآسیایی ایران نمایندگان فرهنگی بودند تا ورزشی

رئیس کمیته ملی پارالمپیک با ابراز رضایت از نتیجه کاروان ورزشی غدیر در بازی های پاراآسیایی اینچئون گفت: ورزشکاران معلول و جانباز ما در این دوره مانند دوره های گذشته بیشتر نمایندگان فرهنگی بودند .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمود خسروی وفا  با اشاره به 120 مدال کسب شده توسط کاروان اعزامی ایران در بازی های پاراآسیایی، خاطرنشان کرد: در این این دوره به نسبت دوره گذشته از نظر جمعیت 37 درصد و از نظر رشد کمی و کیفی حضور بانوان نیز  50 درصد رشد داشته ایم؛ می توان گفت اوج درخشش بانوان ما از نظر کیفیت و تعداد مدال ها در این دوره از بازی های آسیایی بود.
وی افزود: هم چنین درهر 8 رشته تیمی که شرکت کردیم صاحب سکو شدیم که این  افتخار بزرگی است و جای بسی خوشحالی دارد.
رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان در مجموع با ابراز رضایت از نتیجه کاروان ورزشی غدیر در بازی های پارآسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی گفت: ورزشکاران معلول و جانباز ما در این دوره مانند دوره های گذشته بیشتر نمایندگان فرهنگی بودند تا نمایندگان ورزشی.
خسروی وفا ادامه داد: ارزیابی من مثبت است به خصوص این که کارنامه حضور ما با پیام مقام معظم رهبری امضا شد؛ فکر می کنم پیام ایشان وظیفه ما را سنگین تر کرده است.
 وی در پایان درباره برنامه های آتی کمیته ملی پارالمپیک برای حضور ورزشکاران جانباز و معلول در مسابقات پیش رو به خصوص المپیک 2016 گفت: برنامه های شرکت در مسابقات آسیایی برنامه هایی میان مدت در راستای برنامه ریزی های دراز مدت ما برای حضور در المپیک 2016 ریو بود. لذا برنامه جدیدی نخواهیم داشت و همان برنامه ای که برای المپیک لندن پیش بینی شده بود را تا ورود به برزیل اجرایی می کنیم. انشالله ستاد اجرایی المپیک ریو 2016 نیز از همین ماه کارخود را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار