رئیس دانشگاه آزاد اسلامی:

مجوزهای لازم در رابطه با افزایش پذیرش دکتری از وزارت علوم دریافت شد

میرزاده گفت: با توجه به افزایش دانشجو در مقطع دکتری، مجوزهای لازم را از وزارت علوم گرفتیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه افتتاح دانشکده خبر در جمع خبرنگاران گفت: نسبت به سال گذشته که به ازای هر رشته محل ۲۰دانشجو جذب شده بود امسال ۱۰ دانشجو جذب شده است، مشکلات دانشگاه آزاد این است که گوش شنوایی برای شنیدن این مشکلات وجود ندارد. 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی براینکه در دانشکده خبر بیشتر رشته‌ها مربوط به ارتباطات است به جای اینکه به بحث خبر بپردازیم، گفت: در ایران چند دانشکده مهندسی وجود دارد، چه اشکالی وجود دارد که چندین دانشکده خبر باشد، باید در این زمینه هم افزایی کنیم. 

وی در ادامه گفت: در رابطه با بحث مجوز‌ها این بحث را به مصاحبه نجفی سرپرست وزارت علوم ارجاع می‌دهم و تمام فعالیتهای این دانشگاه در چارچوب قانون بوده است و تلاش ما بر این است که تحصیلات تکمیلی با رعایت استانداردهای آموزش عالی منجر به تولید علم و فناوری شود، البته تمام مجوزهای لازم در رابطه با افزایش پذیرش دکتری از وزارت علوم گرفته شده است. 

وی در ادامه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در رابطه با بحث اسید پاشی اظهار داشت: در این رابطه باید بگویم که کسانی که چنین اعمالی را انجام می‌دهند باید به اشد مجازات برسند. 




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار