ستاد بازسازی عتبات وارد عرصه توسعه شده است

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: کار بازسازی به پایان رسیده است و وارد عرصه توسعه عتبات شد ایم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حسن پلارک، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات،در مراسم انعقاد تفاهم همکاری این ستاد با بانک سپه گفت:حدود 8 سال است که وارد عرصه بازسازی عتبات شده است.

وی در ادامه افزود:پروژه هایی به ارزش بیش از هزار میلیارد با استفاده از نذورات مردمی، ثمر رساندیم ودر حال حاضر بیش از پروژ ه هایی به ارزش 2 هزار و 500 میلیارد در دست اجرا داریم.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات همچنین اظهار داشت: در حال حاضر کار بازسازی به پایان رسیده است و وارد عرصه توسعه عتبات شد ایم.

وی اولین طرح توسعه ای را طرح توسعه حرم علوی به نام صحن و شبستان حضرت زهرا(س) ذکر کرد و افزود پروژه بعدی بخشی از طرح جامع توسعه حرم امام حسین در کربلا بنام صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) است که با پایان یافتن طراحی آن در ایام اربعین فاز اجرایی آن شروع میشود.

همچنین اجرای طرحهای توسعه ای در کاظمین بنام صحن امام رضا(ع) و تملک زمین های اطراف حرم مطهر در سامرا از دیگر طرحهای توسعه ای ستاد بازسازی عتبات عالیات اعلام شد. 

حسن پلارک در ادامه با بیان اینکه در این فرآیند همه دستگاهها، نهادها و مردم همت گمارده اند افزود: امضای تفاهم نامه با بانک سپه نیز در ادامه همکاری های شایسته سیستم بانکی کشور با این ستاد برای بازسازی و توسعه حرمهای مطهر در اعتاب مقدسه است.

شایان ذکر است زمینه اخذ وجوه مردم ، مشتریان و کارکنان بانک سپه، طراحی سازوکار و نرم افزار مناسب برای خودپردازها و اینترنت بانک و همراه بانک به منظور ایجاد گزینه کمک به عتبات از جمله مفاد این تفاهمنامه است.


انتهای پیام/

برچسب ها: عتبات ، توسعه ، بازسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار