رضایت مورینیو از بازی چلسی و اعتراض نسبت به نحوه داوری

هرچند ژوزه مورینیو از نحوه بازی شارگردانش در دیدار مقابل منچستریونایتد رضایت داشته اما نسبت به عملکرد داوری اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از یاهو اسپرت، مورینیو سرمربی چلسی از کسب نتیجه تساوی مقابل منچستریونایتد رضایت داشته و گفت: بازیکنان چلسی در نیمه نخست عالی کار کردند.  
 
به عنوان مربی فکر می‌کنم منصفانه نباشد فقط در مورد دروگبا صحبت کنم زیرا تمامی بازیکنان تیم خوب عمل کردند. شیوه بازی چلسی نشان داد برای کسب نتیجه پیروزی به میدان آمده‌ایم.  
 
مورینیو در ادامه افزود: همیشه بازی‌های انجام شده در اولدترافورد دشوار هستند، این ورزشگاه یکی از سخت‌ترین مکان‌های دنیا برای کسب نتیجه است. هرچند موفق به پیروزی نشدیم اما از شیوه بازی شاگردانم رضایت دارم.  
 
*اعتراض به داوری 

مورینیو در ادامه از نحوه داوری فیل داود هم انتقاد کرده و گفت: احساس می‌کردم داور باید حداقل یکبار از کارت قرمز خود استفاده می‌کرد. از کارت‌های زرد، پرتاب‌های آزاد و سوت‌هایی که توسط داور زده نشد که بگذریم، نحوه داوری در این دیدار حرف‌های بسیاری برای زدن داشت.  
 
مورینیو پس از ادای اعتراضات خود گفت: می‌دانید که من نمی‌توانم انتقاد از داوری داشته باشم، شاید دیگر مربیان بتوانند، اما من از آن دسته مربیانی هستم که هر حرفی ادا می‌کنم برایم ماجرای تازه‌ای ساخته می‌شود. به همین دلیل ماجرای داوری در این بازی راهم پیگیری نمی‌کنم.

بهتر است به اظهار نظر در مورد بازی و بازیکنان بپردازم. 

انتهای پیام/  
 

برچسب ها: موفق ، پیروزی ، تساوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار