فن خال:

مورینیو حق هیچ اعتراضی را ندارد/ نشان دادیم که به سادگی تسلیم نمی‌شویم

لوییس فن خال از کسب تساوی برابر تیم صدر جدولی چلسی ابراز رضایت و خرسندی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در پی برگزاری مهمترین و حساس‌ترین دیدار هفته نهم رقابت‌های لیگ پریمیر انگلیس دو تیم چلسی و منچستر یونایتد در اولد ترافورد به مصاف هم رفتند که در نهایت یونایتدی‌ها توانستند با تکیه بر مهاجم هلندی خود یعنی"رابین فن پرسی" گل تساوی را در دقایق پایانی به ثمر رسانند.

رابین فن پرسی پس از به ثمر رساندن گل پیراهنش را درآورد که همین مسئله موجب جریمه شدن وی شد و لوییس فن خال این کار او را علی رغم گل زنی‌اش احمقانه دانست.

لوییس فن خال در این خصوص گفت:وی کار بسیار احمقانه‌ای را پس از به ثمر رساندن گل انجام داد،‌درست است که شما هیجان زده هستید ولی این دلیل نمی‌شد که پیراهن خود را در بیاورید، چرا که پس از آن باید پذیرای یک کارت زرد باشید و واقعا کار عاقلانه‌ای نیست.

وی همچنین در خصوص صحت گلی که فن پرسی زد و اعتراض خوزه مورینیو سرمربی چلسی در این خصوص افزود: ما لایق این گل بودیم، من فکر می‌کنم خوزه مورینیو نیز به خوبی نیز به این امر واقف است.

این مسئله بسیار جالب است، ما فرصت‌ها و موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم و در پایان نیز به خلق موقعیت و استفاده از آنها ادامه دادیم تا اینکه چلسی گل نخست را به ثمر رساند، مسئله‌ای که باعث شد تا کار ما سخت شود، پر کردن فضاهای زمنین توسط حریف بود.

ما به کارمان و همکاری با یکدیگر ادامه دادیم و فکر می‌کنم بدون هیچ مشکلی لایق این نتیجه و در کل تساوی بودیم، ما در این بازی دیدیم که می‌توانیم چلسی را حتی از میان برداریم، من این مسئله را نزدیک به هر دیداری می‌گویم، اما این بار موضوع فرق می‌کرد چرا که ما
باید به مصاف تیم قدرتمندی مانند چلسی که هم اکنون در صدر جدول قرار دارد می‌رفتیم به تیمی که می‌توانستیم از آن یک تساوی بگیریم.

اما مسئله خوشحال کننده‌ای که در این میان وجود دارد این است که ما نشان دادیم که بر این مسئله باور داریم که می‌توانستیم در مواقعی که نتیجه خوبی کسب نکرده‌ایم باز هم موقعیت سازی کنیم و به گل دست یابیم و این مسئله فوق‌العاده است که برای رسیدن به گل تا دقیقه پایانی "90" بی‌امان جنگیدیم.

سرمربی هلندی در خصوص حضور نداشتن بازیکن محبوب منچستر یونایتد فیل جونز در این دیدار گفت: پس از یک دوره مصدومیت طولانی ظاهر شد، او یک هفته تمرین کرد تا بتواند 90 دقیقه بازی کند. اما در روز دوشنبه نتوانست به تمرینات ادامه دهد من هم با این صلاحدید که ادامه تمرینات ممکن است درخشش جونز در این فصل را هم به مخاطره بیاندازد، خواستم که در این بازی حضور نیابد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: فن خال ، مورینیو ، چلسی ، فن پرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار