معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش

برای تقویت فعالیتهای پرورشی نیازمند ردیف بودجه مستقل هستیم

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: برای تقویت فعالیتهای پرورشی نیازمند ردیف بودجه مستقل هستیم.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  حمیدرضا کفاش افزود: اعلام بندهای مربوط به فعالیت های پرورشی را در سند تحول بنیادین، سیاست های 5گانه وزیر آموزش و پرورش، دیدگاه های مقام معظم رهبری و رئیس جمهور به خوبی قابل رویت است.

وی ادامه داد: به گفته و تاکید وزیر آموزش و پرورش، یکسان سازی نگرش ها نه ممکن است نه مقبول. تقریب و همگون بودن نگرش ها و دیدگاه ها بسیار مهم است.

کفاش عنوان کرد: احیای اردوگاه کشوری را انجام داده ایم. برای نخستین بار پس از تاریخ انقلاب طرح بازنویسی آثار شهید مطهری را در فعالیت های کتابخانی مدارس به زبان دانش آموزان انجام می دهیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: در این مدت سازمان نوسازی که موظف به توسعه و تجهیز مدارس است در دستورالعمل آموزشی نمازخانه پا به پای مدرسه ساخته می شود.

کفاش تصریح کرد: 10 میلیارد تومان برای نخستین بار در طول 10 سال گذشته برای تامین و تجهیز فضای اردوگاه ها احیا شده است.

وی افزود: سند توسعه اقامه نماز تصویب شده و در حال حاضر مراحل اجرایی خود را طی می کند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: با حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات برنامه های معاونت پرورشی را تشریح کردم زیرا آموزش و پرورش نیاز به مشارکت دارد و باید برای آن بودجه جداگانه اندیشیده شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: عمده ترین مطلب این است که راه احیای معاونت پرورشی احیای سرانه مدرسه است و باید در بودجه سال 94 این موضوع مورد نظر قرار گیرد.
کفاش تصریح کرد: سرانه پرورشی جا بیافتد سال آینده یک تحول عظیمی در حوزه مسایل تربیتی و فعالیت های پرورشی خواهیم داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: فعالیت ، بودجه ، مستقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار