در کانادا کشوری که هویتشان در ملیتهای مختلف گم شده؛

هاکی پایگاهی برای غول نژادپرستی دنیا / دلارهایی که صرف تبلیغ علیه اسلام می‌شود

ورزش هاکی به کارخانه پول سازی برای صهیونیست‌ها اسطوره های نژادپرستی در دنیا تبدیل شده و البته پایگاهی برای افراطیون صهیونیستی که از هر فرصتی برای ضربه زنی به اسلام استفاده می کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، واژه زشت و نامیمون نژادپرستی ازدیرباز تاکنون مورد نکوهش قرار گرفته است، اما همیشه عوامل و افرادی هستند که نه تنها بر پایه توانایی‌ها و قابلیت‌های خود بلکه بر پایه قوم، نسب و نژاد عده‌ای را تقبیح می‌کنند اما در دین مبین اسلام خداوند در آیه 26 سوره حجرات می‌فرماید: "همۀ انسانها با هم برابرند و عامل برتری انسانی با انسان دیگر تقوای الهی است".

در این میان صهیونیست‌ها از ابتدا خود را قوم ممسوح خداوند می‌دانند و با این دستاویز به نکوهش قوم‌های دیگر به ویژه مسلمانان پرداخته‌اند، به طوری که به بسط و گسترش آن در تمام سطوح جامعه و جهان پرداخته‌اند و به نوعی این رفتار زشت و ژست ناپسند حتی به ورزش هم رسوخ پیدا کرده است.



از بازی‌های فوتبال و بسکتبال که در آن به وضوح شاهد آن هستیم که بگذریم به رشته ورزشی می‌رسیم که هم اکنون به مأمن امنی برای امپراطوری نژادپرستی تبدیل شده است و در کوه‌های راکی قلمرو وسیعی را در قلب یک رشته ورزشی یخی برای خود فراهم کرده است.

این در حالی است که صهیونیست‌ها به خیال خام خودشان این بار با سرمایه گذاری در ورزرش هاکی کانادا و خریداری باشگاه های مطرح این کشور فرصتی پیدا می کنند تا در کشوری که به ظاهر کاناداست اما 1000 ملیتی است تجمعی را در سالن های هاکی علیه مسلمانان برگزار کنند و این حاصل صرف میلیون ها دلار از سوی خوش خیالان صهیونیستی است.



تجمعی که مردم ما در مناسبت های مختلف همانند روز قدس بدون صرف حتی یک ریال شخصی و دولتی برای نابودی اشغالگران قدس برگزار می کنیم و صهیونیستها در حسرتش فقط دلار خرج میکنند و دست آخر تعداد اندکی در سالن های هاکی علیه مسلمانان شعار می دهند و دیگر هیچ ....و این حسرت تا ابد همراه صهیونیست‌ها خواهد بود.



 هاکی ورزشی که پس از گردش مالی بسکتبال، بالاترین میزان سود را داشته است و هیچ رشته ورزشی در جهان حتی مافیای فوتبال نمی‌تواند با میزان سود حاصل از هاکی روی یخ در این کشور رقابت کند.

جالب است که بدانیم از 34 باشگاه رسمی و مشهور هاکی در کانادا 28 عدد از آنها در سیطره صهیونیست‌هاست.

خیابان کاوندیش در مونترال که به خیابان یهودیان مشهور است از 35 مغازه فروش محصولات هاکی از 45 مغازه محصولات این ورزش سود‌آور و پرطرفدار در کانادا را به خود اختصاص داده است که با صادرات محصولات خود به سایر نقاط جهان که در انحصار صهیونیست‌هاست سود زیادی را به همراه می‌آورد.


علاوه بر آن بیشتر استادیوم‌های هاکی روی یخ که حداقل 8هزار نفر گنجایش دارند و درآمد حاصل از بلیط فروشی این استادیوم‌ها در خاک کانادا را که بیش از 400 مرکز است هیچ ربطی به فدراسیون هاکی روی یخ کانادا نداشته است و سودش معاف از مالیات است، به عنوان نمونه درآمد باشگاه مونترال کانادیس از باشگاه‌های معمولی فعال در کانادا در سال گذشته بیش از 29 میلیون دلار بوده است که این رقم به ادعای موسسه اقتصادی فوربس هرگز در یک بانک کانادایی واریز و یا سرمایه گذاری نشده و از سیستم بانکی کانادا به راحتی و بدون هیچ گزارشی خارج شده است.

اما خالی از لطف نیست که به این موضوع اشاره کنیم که تنها چند باشگاه خاص از 15 سال پیش سهمیه حضور در لیگ هاکی آمریکا را دریافت کرده‌اند، برای کسب این سهمیه هیچ قانون مشخصی وجود ندارد و معمولاً جدا از تیم قهرمان برای تیم‌های دیگر تصمیم‌گیری خواهد شد و سایرین باید تابع صلاحدید تصمیم اتحادیه باشند در حالیکه شاکله اصلی باشگاه‌های منتخب صهیونیستی است و هواداران آنها به سردادن شعار‌های نژادپرستانه علیه مسلمانان در استادیوم‌ها مشهورند.

*
روسا و مالکان مشهور صهیونیستی:

رومن آبراهیموویچ مالک باشگاه چلسی، گرمی بتمن رئیس کمیسیون مالی هاکی آمریکا، اوری کورنل رئیس باشگاه آژاکس آمستردام، خانواده گلیزر مالکان و روسای باشگاه منچستر یونایتد، هارت مربی و مدیر باشگاه هاکی مونترال، آبه پولین مالک باشگاه هاکی واشنگتن ویزارد، لری تابنائوم مالک باشگاه هاکی هپل لیف.


انتهای پیام/
برچسب ها: تقوا ، فوتبال ، نکوهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۱۵ آبان ۱۳۹۳
صهونیست باید بشه نیست
آخرین اخبار