ترسناک ترین و مرگبارترین روش ها برای زیبایی+ تصاویر

مواد غذایی که حاوی آنتی اکسیدان هستند ، دارای این ویژگی منحصر به فرد می باشند و آنتی اکسیدان ها علیه رادیکال های آزاد هستند و در برابر روند پیری سلول ها مقاومت می کنند.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران، فرآیند پیر شدن سلول ها ، اتفاقی است که هر انسانی را تحت تاثیر قرار می دهد ، اما می توان این فرآیند را به تاخیر انداختاما عده ای با ترسناک ترین و مرگبارترین روش ها روند پیری را در بدن خود به تاخیر می اندازند.

تزریق زهر مار

نیش زدن توسط یک مار گزیده می تواند البته مرگبار باشد. با این حال، استیو Ludwin در لندن به مدت 20 سال سم مرگبار از کبرا و دیگر مارهای سمی  را به خود تزریق کرد و این تزریق در جریان خون او احساس سرخوشی ایجاد کرده است و معتقد است با این کار چهره او همانند 20 سال قبل است و دستخوش هیچ گونه تغییراتی نشده است.




خوردن گوشت خزندگان

krokodil یک داروی محبوب در روسیه است و می توان آن را به قیمت ارزان تهیعه کرد و مواد تشکیل دهنده آن مانند کدئین می تواند آسیب های پوستی را برطرف کند.



هوای فشرده


 

جوز


 
لیس وزغ
وزغ ها سمی خاص، به ویژه alvarius Bufo، با دفع 5-متوکسی-N، N-دیمتیلتریپتامین که نوعی ماده ضد پیری است می تواند روند پیری را کاهش دهد.




مصرف قارچ های سمی
به گفته کارشناس قارچ روانگردان اندی لتچر، داکوتای جنوبی، که برخی آن را به عنوان ادرار  گوزن می شناسند برای درمان بیماری های مهتلف مورد استفاده قرار می دهند. 



Sarpa Salpa ماهی
 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار