تازه‌های نشر؛

"ردپا" در بازار کتاب

کتاب "رد پا" به قلم صفاء الدین تبراییان در آینده نزدیک وارد بازار محصولات فرهنگی مکتوب می‌شود.

صفا الدین تبرائیان نویسنده در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به قرارگیری کتاب "رد پا" بر روی میز کاری خودش، افزود: این کتاب دربرگیرنده مطالبی در خصوص تعاملات فرهنگی، هنری، جوانان،دانشجویی، تبلیغاتی و هسته‌ای حاکمیت پهلوی دوم با رژیم صهیونیستی است.

وی گفت: کتاب "رد پا" توسط موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران منتشر می‌شود.

این نویسنده ادامه داد: هم اکنون در حال نگارش کتابی در 4 قسمت با محوریت "نهاد مرجعیت شیعه" و دوره هخای مختلف شکل‌گیری این نهاد هستیم.

تبراییان اظهار داشت: کتاب "نهاد مرجعیت شیعه" در قسمت اول خود نگارش آن هم اکنون به اتمام رسیده و به وقایع رخ داده  از سال 1325 شمسی تا وفات آیت‌الله سید محسن حکیم در سال 1349 پرداخته است.

وی گفت: قسمتهای دوم و سوم این کتاب به ترتیب به وقایع سال 1349 تا 1357 و پیروزی انقلاب اسلامی تا وفات حضرت امام خمینی و انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر جمهوری اسلامی ایران می‌پردازد.

این نویسنده تصریح کرد: گسترش مساحت و ربع قرن اخیر موضوع شکل‌گیبی چهارمین قسمت کتاب "نهاد مرجعیت شیعه"است.

تبراییان افزود:‌این کتاب با توجه به گستردگی عرصه قابل پردازش و حجم کار آسان نبوده و کمی سخت و سنگین است.

وی گفت: قسمتهای دوم، سوم و چهارم کتاب "نهاد مرجعیت شیعه" هم اکنون در مراحل فیش‌برداری قرار گرفته‌اند.

این نویسنده اظهار داشت: کتاب 2 جلید زندگینامه آیت الله سید محمد باقر حکیم هم در حال حاضر آماده انتشار در بهار سال آینده است.

تبراییان ادامه داد: این کتاب دربرگیرنده افکار آرا و دیدگاههای آیت‌الله سید محمد باقر حکیم بوده او در 2 ایستگاه ایران و عراق به زندگی این عالم فقیه می‌پردازد.

وی تصریح کرد:‌کتابهای "نهاد مرجعیت شیعه" و "زندگینامه آیت الله سید محمد باقر حکیم" از دریچه مراکز انتشاراتی "مرکز اسناد انقلاب اسلامی و موسسه حکیم وارد بازار کتاب می‌شوند.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.