انتشار فراخوان مقاله اولين همايش "اقتصاد هنر در ايران"

همايش "اقتصاد هنر در ايران" اسفند ماه 93 در فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگستان هنر، در فراخوان همایش اقتصاد هنر موضوعاتی چون «سیاست‌های فرهنگی و نظام مدیریتی مطلوب در رونق بخشی به اقتصاد هنر»، «قوانین و نظام حقوقی تسهیل كننده بازار هنر، بودجه ها»، «حمایت‌ها و یارانه‌های هنری»، «نظام بانكی و سیاست های وام برای گردش سرمایه در بازار هنر»، «درآمد زایی بنگاه‌های كوچك هنری»، «بازار كار آفرینان و تولدی كنند گان هنر»، «قیمت‌گذاری آثار هنری و ارزش گزاری آثار»، «مخاطبان، خریداران و مصرف كنندگان هنر»، «واسطه فروش نمایشگاه گردان ها و مجموعه داران هنر در بازار»، «صنایع خلاق و اقتصاد هنر بنیان»، «كپی رایت و الزامات تجارت جهانی هنر»، «حراجی‌ها و بازارهای بین‌المللی هنر» به عنوان محورهای همایش یاد شده است.

بنابراین گزارش؛ همچنین در این همایش به موقعیت اقتصاد هنر ایران و چالش‌های آن پرداخته خواهد شد و از پژوهشگران برای توسعه مباحث نظری و مطالعات میدا‌نی در اقتصاد هنر ایران در حوزه های مختلف به ویژه اقتصاد هنرهای تجسمی با تاكید بر محورهای مورد نظر دعوت به ارائه مقاله می‌شود.

براساس این گزارش؛ همایش اقتصاد هنر در ایران اسفند ماه 93 در فرهنگستان هنر برگزار خواهد شد. آخرین فرصت ارسال چكیده مقالات به همایش 30 آذر و زمان برگزاری همایش اسفند ماه 93 خواهد بود. پژوهشگران برای ارسال اصل مقالات تا 10 بهمن ماه فرصت دارند.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان می‌توانند از طریق تلفن 66499772 با دبیرخانه تهران و یا شماره 0713-2270927 با دبیرخانه شیراز ارتباط برقرار كنند؛ همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی همایش: www.arteconomics.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/
برچسب ها: انتشار ، فراخوان ، مقاله ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار