شهرکرد؛

نشر و حفظ پیام عاشورا؛ وظیفه خطیر مبلغان دینی

امسال در دهه نخست ماه محرم الحرام بیش از 800 مبلغ دینی در استان چهارمحال و بختیاری فعالیت داشتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از فعالیت ۸۹۴ روحانی، مبلغ و مبلغه دینی در دهه ی نخست ماه محرم در این استان خبر داد و گفت: 307 مبلغ و مبلغه اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه های علمیه قم، مشهد و اصفهان، سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان تبلیغات اسلامی، 280 مبلغ و 80 مبلغه بومی مقیم استان و 227 مبلغ و مبلغه از اداره کل تبلیغات اسلامی استان به امر مهم و خطیر نشر ارزش های اسلامی در دهه اول ماه محرم پرداختند.


حجت‌الاسلام رحمت اله اروجی محورهای فعالیت مبلغین را تلاش در جهت آشنایی هرچه بیشتر مردم با اهداف قیام عاشورا و سیره و روش اهل بیت (علیهم السلام) برشمرد.


وی افزود: تحلیل علمی مسائل خرافی و عرفان های نوظهور دروغین، تبیین مواضع و عقاید سلفی گری و تکفیری ها، تبیین منویات رهبری مبنی بر افزایش جمعیت، تحکیم حجاب و عفاف، تشکیل خانواده و تحکیم آن از دیگر محورهای سخنرانی روحانیون است.


اروجی بر استفاده مبلغین از آیات قرآن کریم و احادیث در سخنرانی ها تاکید کرد و اظهار داشت: توجه بیشتر مردم به قرآن و مفاهیم و معارف آن در هر سطحی برای آزادی قرآن از مهجوریت و ورود آن به زندگی ضروری است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.