هافبک نفتی‌ بهترین بازیکن‌ هفته شد/تراکتور همچنان صدرنشین‌ ماند

پرونده هفته چهاردهم لیگ برتر در حالی بسته شد که عبداله ویسی‌، عنوان بهترین‌ مربی و جاسم کرار لقب ناکام‌ این هفته را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در متن زیر برترین‌های هفته چهاردهم‌ را مورد بررسی قرار می‌دهیم تیم ذوب‌آهن توانست عنوان بهترین تیم هفته چهاردهم لیگ برتر را به خود اختصاص دهد.
 
** بهترین تیم هفته:‌ ذوب‌آهن
 
در هفته چهاردهم‌ لیگ برتر تیم فوتبال ذوب‌آهن در مقابل تیم ملوان توانست یک برد شیرین را در کارنامه خود به ثبت برساند‌ و عنوان بهترین تیم هفته‌ را کسب کند البته در این هفته تیم‌های استقلال خوزستان و نفت تهران نیز از خوب‌های این هفته بودند.
 
** ناکام هفته: جلالی و کرار  
 
یک هفته مانده به دربی، جاسم کرار بازیکن آبی‌پوش تیم استقلال با دریافت یک کارت زرد در مقابل تیم سپاهان بازی دربی را از دست داد. وی که با اعتراض بی‌مورد به داور مسابقه باعث شد که هفتاد و نهمین‌ بازی در مقابل تیم سرخپوشان‌ را از دست بدهد.
 
در آن سو نیز تیم مجید جلالی‌ با شکست در مقابل تیم استقلال خوزستان، یک شکست دیگر به کارنامه‌اش اضافه کرد و عنوان ناکام این هفته را نیز دوباره کسب کرد
 
** بهترین بازیکن هفته: ایمان مبعلی  
 
هافبک‌ نفت تهران در دیدار مقابل تیم صبای قم توانست با یک صفر به کاشته زیبا، بازی قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد و عنوان بهترین بازیکن هفته در هفته چهاردهم لیگ برتر را از آن خود کند.
 
**بهترین مربی: عبداله ویسی
 
در هفته چهاردهم لیگ برتر استقلال خوزستان در ادامه روند نتایج خوب خود توانست‌ با هوشیاری کامل تیم سایپا را شکست دهد تا بهترین مربی هفته چهاردهم به حساب بیاید.

در آن سو نیز تیم ذوب‌آهن با سرمربیگری یحیی گل محمدی نیز توانست نتایج قابل قبولی را در کارنامه خود به ثبت برساند.

**پرتماشاگرترین مسابقه: تراکتورسازی- استقلال
 
در هفته چهاردهم لیگ برتر پرتماشاگرترین مسابقه مربوط به دو تیم تراکتورسازی و استقلال است که با حضور 65 هزار تماشاگر برگزار شد.

** بهترین بازی هفته: تراکتورسازی – استقلال
 
بهترین بازی هفته مربوط به دو تیم تراکتورسازی و استقلال است و هر دو تیم توانستند بازی‌های قابل قبولی را از خود ارائه دهند.

** حواشی هفته چهاردهم لیگ برتر
 
بدون شک مهمترین اتفاق این هفته سه کارته شدن جاسم کرار بود که با سخت گیری فغانی این امر محقق شد تا استقلال برای دربی 79 از وجود این بازیکن بی‌نظیر محروم شود.
 
اعتراض سرمربی تیم ذوب آهن به داور که باعث اخراج وی از زمین شد.
 
** گلزنان لیگ برتر تا هفته چهاردهم
 
در هفته چهاردهم لیگ برتر ادینهو، بازیکن تراکتورسازی همچنان در صدر گلزنان است و این بازیکن با 10 گل زده جزو گلزنان لیگ برتر تا هفته چهاردهم است.
 
از تیم فولاد خوزستان سروش رفیعی با 7 گل در رده دوم و سجاد شهباز‌زاده از استقلال و محسن دلیر از تیم تراکتورسازی با 6 گل زده در رده سوم و مهدی شریفی از تیم سپاهان و ایوب کلانتری از صبای قم با 5 گل زده در رده چهارم قرار دارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ویسی ، بهترین ، اخراج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار