اسماعیلی خبر داد

"ساکن طبقه وسط" پر فروش ترین فیلم جمعه شد

فیلم سینمایی "ساکن طبقه وسط " جمعه با فروش 40 میلیون پرفروش ترین فیلم در بین فیلم‌های روی پرده شد.

حبیب اسماعیلی تهیه کننده فیلم سینمایی"ساکن طبقه وسط "در گفتگو باخبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت فروش این فیلم گفت: بعد از ایام سوگواری تاسوعا و عاشورا و بازگشایی سینماهای کشور فیلم "ساکن طبقه وسط " در بین فیلم‌های روی پرده با فروش 40 میلیون تومان بیشترین رقم را به خود اختصاص داده است.

وی یکی از عوامل استقبال مردم از این فیلم را حضور "شهاب حسینی" به عنوان بازیگری توانمند دانست و اضافه کرد:علاوه بر این موضوع، پیام فیلم است که جذابیت این اثر سینمایی را افزایش داده و مخاطب را جذب خود می‌کند .

اسماعیلی اظهار داشت: اگر فیلمی جان نداشته باشد، به طور معمول بعد از یک هفته اکران، در فروش خود دچار افت خواهد شد؛ اما فیلم «ساکن طبقه حساس» در هفته سوم اکرانش فروش قابل توجهی داشته و این موضوع نشان دهنده جایگاه فیلم در بین مردم و مخاطبان است و در واقع با اینکه، "ساکن طبقه وسط" مانند سایر فیلم‌ها قصه‌ای روان ندارد، اما به دلیل پیام فیلم و صحنه‌های متفاوت و حضور «شهاب حسینی» در 30 نقش متفاوت جذابیت فیلم را افزایش داده است.
 
گفتنی است، فیلم"ساکن طبقه وسط " در مورد نویسنده جوانی است ک وارد یک خانه سه طبقه شده و در آن خانه با اتفاقات جالب و عجیبی روبرو می‌شود.

بازیگران این فیلم حسین یاری، آناهیتا نعمتی، هنگامه قاضیانی، حسین محب اهری، طناز طباطبایی، بابک حمیدیان، ساره بیات، فرهاد اصلانی، کامبیز دیرباز و شهاب حسینی هستند.

 
انتهای پیام/

برچسب ها: فیلم ، ساکن ، طبقه ، اکران ، نویسنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار