انیمشن " قهرمان بزرگ 6" صدر جدول فروش سینماها

انیمشن " قهرمان بزرگ 6" به کارگردانی دان هال و کریس ویلیام و صداپیشگی تی.جی میلر، جیمی چانگ و رایات پاتردر نخستین هفته نمایش در صدر جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران ؛انیمشن " قهرمان بزرگ 6" به کارگردانی دان هال و کریس ویلیام و صداپیشگی تی.جی میلر، جیمی چانگ و رایات پاتردر نخستین هفته نمایش در 3,761 سینما 56 میلیون و 200 هزار دلار فروخت و به این ترتیب در صدر جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت.

 
 
فیلم ماجراجویانه " در میان ستارگان" در نخستین هفته نمایش در 3,561 سینما 50 دلار کسب کرد. این فیلم را کریستوفر نولان کارگردانی کرده و متیو مک کانهی، آن هاتاوی و مایکل کین نیز در آن ایفای نقش کرده اند.



اما فیلم درام "دختر از دست رفته" ساخته دیوید فینچر و بازی بن افلک، نیل پاتریک هریس و تیلر پری در ششمین هفته نمایش در 2,224 سینما 6 میلیون و 100 هزار دلار فروخت و مجموع فروش خود را به 145 میلیون و 428 هزار دلار رساند.



جایگاه چهارم این لیست به فیلم ترسناک "احضار" به کارگردانی استایلز وایت و بازی اولیویا کوک اختصاص دارد که در سومین هفته نمایش در 2,680 سینما 6 میلیون و 17 هزار دلار فروش داشت و مجموع فروش خود را به 43 میلیون و 472 هزار دلار رساند.



فیلم جنایی "خزنده شب"  نیز در دومین هفته نمایش در 2,766 سینما 5 میلیون و 512 هزار دلار بدست آورد و مجموع فروش خود را به 19 میلیون 756 هزار دلار رساند. این فیلم را دن گیلروی کارگردانی کرده و صداپیشگی آن را چانینگ تاتوم، زوئی سالدانا و دیگو لونا برعهده داشته اند.




انتهای پیام/
برچسب ها: سینما ، جدول ، اکران ، فروش ، هالیوود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار