ورود 25 تن داروی قاچاق به تهران/ بیش از 60 درصد از کالاهای قاچاق کشور وارد پایتخت می‌شود

رئیس پلیس تهران بزرگ از ورود 25 تن داروی قاچاق از کردستان عراق به تهران و همچنین از افزایش ریالی 113 درصدی کشفیات قاچاق خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ عباسعلی محمدیان در حاشیه جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در جمع خبرنگاران از کشف 25 تن داروی قاچاق در تهران خبر داد و گفت: با توجه به اقداماتی که در مجموعه پلیس تهران بزرگ انجام شده شاهد 113 درصد افزایش ریالی کشفیات قاچاق بودیم.

وی تصریح کرد: افزایش کشفیات در سرفصل‌های مختلف بوده و بیشتر کالاهایی که به اشتغال دولت لطمه زده و ضروری بوده در اولویت این کشفیات قرار گرفتند.

سرهنگ محمدیان با اشاره به شناسایی باندهای ورودی کالاهای مختلف بیان کرد: به دلیل اینکه تهران در مرکزیت قرار دارد، بیش از 60 درصد کالاهای قاچاق در تهران تخلیه شده و بعد از آن به سایر استان‌ها عرضه می‌شود که قابل ذکر است بیشتر این کشفیات در انبارهای نزدیک بازار تهران و حاشیه شهر بوده و در نهایت منجر به دستگیری سه نفر شده است.

وی در ادامه افزود: به صورت تدریجی 25 تن دارو و مواد نیروافزای قاچاق از کردستان عراق به تهران وارد شده که غیراستاندارد بودن این داروها کاملا محرز است.

سرهنگ محمدیان در پایان با توجه به حساس بودن دارو خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود به هیچ وجه دارو از فروشگاه‌های مواد غذایی و سایر مراکز غیرمعتبر خریداری نشود چرا که این امر ممکن است تبعات جبران‌ناپذیری را برای شخص داشته باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: قاچاق ، دارو ، باند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار