در آستانه برگزاری هفته سوم لیگ برتر ووشو؛

چراغی: به دنبال پیروزی مقتدرانه هستیم

سرپرست تیم پارس جنوبی گفت:در نخستین دیدارخود در لیگ برتر ووشو بدنبال پیروزی مقتدارنه هستیم و امیدواریم که ووشوکاران با نتایج خوب بازی‌های خود را پشت سر بگذارند.

ایوب چراغی سرپرست تیم ووشو پارس جنوبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم پارس جنوبی در ترکیب خود از بهترین قهرمانان ووشو آسیا و جهان بهره می‌برد و همچنین هدایت این تیم نیز برعهده مربیان مطرح کشورمان همچون رامین موحد نیا ،امیر اوجاقی در بخش ساندا و توحید اسدیان و محسن احمدی هست، که با این وجود توقع داریم با کسب نتایج خوب رقابت‌های خود را پشت سر بگذاریم.

وی افزود: تیم ووشو پارس جنوبی که هفته اول و دوم لیگ به قرعه استراحت خورد از پنجشنبه 15 آبان اردوی آمادگی خود را در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز کرده ودر حال حاضر با آمادگی بسیار خوبی در هفته سوم به مصاف تیم ووشو پاس قوامین می‌رود که پیش‌بینی می‌کنیم با نتایج خوبی این تیم را مغلوب کنیم.

وی ادامه داد: در بخش ساندا  محسن محمد سیفی،جواد آقایی، امیر فضلی ،جعقر شیرزاد ، علی بختیاری و معین حاجی زاده و در بخش تالو نیز احسان پیغمبری، علی وطن خواه، بهروز بخشی‌زاده و طاهر قاسم خانی نفرات اصلی تیم ما را تشکیل می‌دهند که البته برای بازی مقابل تیم پاس قوامین بیشتر از تیم دوم استفاده خواهیم کرد و محسن محمد سیفی، امیر فضلی و جواد آقایی در دیدارهای فردا حضور ندارند.

گفتنی است : در ادامه لیگ برتر ووشو در دیدارهای هفته سوم تیم پارس جنوبی فردا پنجشنبه 22 آبان با تیم پاس قوامین کرمانشاه دیدار خواهد داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: سرپرست ، تیم ، ووشو ، پارس ، چراغی ، لیگ ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار