در راستای اشتغال پایدار در کشور صورت می‌گیرد

همکاری های مالی صندوق مهر در اجرای طرح اشتغال یونیدو

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا(ع) گفت: این صندوق در کنار تفاهم نامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان توسعه صنعتی ملل متحد همکاری های مالی لازم را برای ایجاد کسب و کارهای پایدار خواهد داشت.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اصغر نورالله‌زاده مدیر عامل صندوق مهر امام رضا(ع) در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری میان سازمان توسعه صنعتی ملل متحد و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: صندوق مهر امام رضا(ع) به عنوان یکی از موسسات تامین کننده مالی در کسب و کارهای خرد است که با نگاه یونیدو در ایجاد شبکه‌های تولید همسو بوده و به عنوان یکی از بخش‌های تامین کننده مالی در تفاهم نامه مذکور همکاری خواهد داشت.
 
نورالله‌زاه ادامه داد:‌ انعقاد این تفاهم نامه به توسعه و پایداری کسب و کارهای کوچک در قالب فراهم سازی افراد، ایجاد شبکه و طراحی‌های لازم کمک خواهد کرد.
 
مدیر عامل صندوق مهر امام رضا(ع)‌ با تاکید بر این که یونیدو به دنبال استقرار کیفیت است، اظهار داشت:‌ برای دستیابی به پایداری و  افزایش کیفیت تولید در کشور تسهیلات به صورت هدفمند ارائه خواهد شد تا در دستیابی به اهدافمان در جهت افزایش بهره وری و تولید موفق باشیم.
 
وی با اشاره به این که در راستای شبکه سازی در کشور تاکنون چندین روستا مورد مطالعه قرار گرفته است افزود: چند روستا در کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری و خراسان جنوبی مشابه این طرح ها را پیاده کرده‌ایم.
 
نورالله‌زاه تصریح کرد: در سطح ملی هدف گذاری‌هایی در بخش‌های کیف، کفش، چرم، پوشاک، کشاورزی و صنایع کوچک صورت گرفته و در این راستا تفاهم نامه های چند جانبه میان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان فنی و حرفه ای و نهادهای متولی امر انعقاد شده است که به صورت زنجیره‌وار همکاری می کند که تفاهم نامه امروز نیز منجر به سرعت بخشی به این امور به لحاظ ارائه کمک های علمی و فنی خواهد شد.
 
مدیر عامل صندوق مهر امام رضا(ع)‌درپایان در خصوص اعتبارات در نظر گرفته شده برای ساماندهی نقش‌های مختلف، خاطرنشان کرد: برای ساماندهی حوزه فرش 50میلیارد تومان، صنایع کوچک100میلیارد تومان، سازمان صنایع دستی50میلیاردتومان و جهاد کشاورزی نزدیک به 100میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که امیدواریم با همکاری اتحادیه این طرح‌ها را به نتیجه برسانیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: صندوق ، مهر ، امام رضا ، یونیدو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار