حجت‌الاسلام و المسلمین دهقانی:

قرآن نسخه و دوای همه امراض در جامعه است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه بقیه‌الله‌الاعظم(عج) گفت: خدا امام خمینی(ره) را رحمت کند که قرآن را به جامعه و خانواده ما برگرداند و بر ما واجب است که همه تلاش خود را کنیم تا بتوانیم قرآن را در زندگی خود پیاده کنیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین دهقانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بقیه الله اعظم(عج) در آیین افتتاحیه آموزشیار قرآن کریم سپاه در رابطه با آموزه‌های دینی اظهار داشت: براساس آموزه‌های دینی یکی از اهداف بعثت تشکیل جامعه قرآنی است و همه انبیا مقدمه‌ای بودند برای بعثت رسول اکرم و قرآن کریم که به عنوان آخرین لطف خدا در زمین بوده است.
 
وی تصریح کرد: در جامعه اسلامی باید به یکدیگر احترام گذاشت و هم باید متوسل به ائمه اطهار باشیم و همه باید خود را در محضر قرآن ببینیم تا بتوانیم در جامعه فضای آرام داشته باشیم و خوشبخت شویم.   
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بقیه الله اعظم(عج) ادامه داد: قرآن نسخه و دوای همه امراض در جامعه است و اگر ما می‌خواهیم به نقطه امید و اوج در جامعه برسیم باید به قرآن رجوع کنیم و خدا امام خمینی(ره) را رحمت کند که قرآن را به جامعه و خانواده ما برگرداند و برما واجب است که تمامی تلاش خود را کنیم تا بتوانیم قرآن را در زندگی خود پیاده کنیم.   
 
حجت‌الاسلام و المسلمین دهقانی  با بیان این که زندگی و رفتار ما باید قرآنی باشد گفت: قرآن آنچنان ظرفیت بالایی دارد که قادر است همه نیازهای ما را پاسخ دهد و برما نیز واجب است که خود را همیشه در محضر قرآن بدانیم تا زمینه ظهور حضرت ولی عصر(عج) فراهم شود به همین دلیل است که ما باید در این راستا تمامی تلاش خود را انجام دهیم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: هیچ افتخاری برای نظام، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دانشگاه بقیه الله اعظم(عج) از این بزرگ‌تر نیست که در راستای قرآنی شدن خدمت کنیم و جوان‌ها نیز به لحاظ پاکی باطن خود باید سهم عمده‌ای داشته باشند تا بتوانیم آن سیاستی که در سپاه تعیین شده است که هر پاسدار یک معلم قرآن باشد را گسترش دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار