ابرقهرمانی با درآمد یک میلیارد و سیصد میلیون دلار

مرد عنکبوتی یک میلیارد و سیصد میلیون دلار برای کمپانی مارول فروش کرده است.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود رپورتر؛ استودیو‌ی مارولِ کمپانی‌ دیزنی و دی‌سی کامیکِ برادران وارنر در رقابت تنگاتنگی که میانشان برای ساخت بهترین فیلم ابرقهرمانی تا سال 2020 صورت گرفته درآمد بسیار بالایی کسب کرده‌اند. درباره‌ی سرمایه‌ی اصلی این رقابت کم‌تر حرفی زده شده است؛ صدور مجوز برای کمپانی‌های هالیوودی دهها میلیارد دلار سود ایجاد می‌کند و دی‌سی باید برای رسیدن به رقم سود مارول تلاش کند.

پانزدهم اکتبر مدیرعامل برادران وارنر اعلام کرد که اگر فاصله‌ی میانِ این کمپانی با کمپانی دیزنی را جبران کنند، این استودیو در سال 150 میلیون دلار بیشتر سود خواهد کرد.

ماه می موسسه صدور مجوز جهانی، رتبه‌ی اول صادرکنندگان مجوز را به دیزنی اختصاص داد. دیزنی با فروش 41 میلیارد دلار در سال 2013 این رتبه را کسب کرد. برادران وارنر رتبه‌ی هفتم را با فروش 6 میلیارد دلار به خود اختصاص داد.

مرد عنکبوتی مارول(دیزنی) در سطح جهانی یک میلیارد و سیصد میلیون دلار و انتقامجویان 325 میلیون دلار فروش کرد اما کمپانی دی‌سی (برادران وارنر) با فیلم "بت‌من" 494 میلیون دلار و "سوپرمن" 277 میلیون دلار فروش داشت.





انتهای پیام/

برچسب ها: مارول ، وارنر ، دیزنی ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.