کی روش: بهترین‌های ایران را به اردو دعوت کرده‌ام/ برخی ها، همیشه منتقد تیم من هستند

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: برخی ها همیشه منتقد تیم من هستند، اگر دایی، کریمی و مجیدی را هم به تیم ملی دعوت کنم بازهم عده ای انتقاد می کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کارلوس کی‌روش پس از تمرین تیم ملی فوتبال ایران در خصوص شرایط ملی‌پوشان اظهار داشت: همه چیزبه خوبی پیش می رود و شرایط مناسب است . با توجه به بازی دشواری که پیش رو داریم با  تمرکز بالایی کار می‌کنیم .کره جنوبی وضعیت خوبی دارد و بازی آنها را دیده‌ام. این تیم  4 بازیکن در لیگ آلمان و 3 بازیکن در لیگ انگلیس دارد.

سرمربی در مورد شرایط بازیکنان گفت: بازیکنان از شرایط خوبی برخوردارند امیدواریم در خصوص پولادی به تفاهم برسیم چرا که به تمامی بازیکنانمان دراین دیدار نیازمندیم.

وی در مورد اهمیت این بازی گفت: بازی مقابل هیچ تیم را دست کم نمی گیریم و تمام آنها برای ما رسمی هستند سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را در این میدان به نمایش گذاشته و پیروز این دیدار باشیم. هر چند که می‌دانیم کره جنوبی و ژاپن از لحاظ امکانات جزو بهترین‌های آسیا هستند.

در تیم ملی هیچ بازی دوستانه نیست و تمامی آنها رسمی و مهم هستند. با بهترین عملکرد سعی خواهیم کرد در این بازی به پیروزی برسیم. با مسئولیت‌ها و منابعی که در اختیار داریم سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. اگر منابع کافی داشته باشیم یک روز بعد بازی با کره‌جنوبی یک مربی را به آنجا می‌فرستیم. در حال حاضر تمرکز ما روی کره‌جنوبی است زیرا بعد این بازی وقت داریم بسیار دقیق از روی ویدیو و فیلم بازی‌ها عملکرد هم‌گروهی‌هایمان را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
 
سرمربی تمی ملی فوتبال در مورد بازیکنان دعوت شده و رحمتی خلعتبری و هادی عقیلی تاکید کرد: در گذشته بارها گفته‌ام درهای تیم ملی به روی همه باز است. البته اعتقاد و ایمان دارم که بهترین بازیکنانمان در تیم ملی هستند. در حال حاضر به نظرم بهترین بازیکنان هستند و به بودن آنها احتیاج دارم اگر نظر متفاوتی دارید احترام می‌گذارم. بسیار مهم است که احترام لازم را برای بازیکنان داشته باشیم که به تیم ملی دعوت شدند. کاری را انجام می‌دهم  که به آن ایمان دارم اما نمی گویم کاری که انجام می دهم درست است ولی به آن ایمان دارم. برخی ها همیشه منتقد تیم من هستند، اگر دایی، کریمی و مجیدی را هم به تیم ملی دعوت کنم بازهم عده ای انتقاد می کنند.
 
وی در مورد پیغام به هواداران گفت: یک پیراهن خاص برای هواداران دارم و آن هم پیراهن شماره 12 است. پس از جام جهانی این اعتقاد را داشتم که تیم ملی مستحق حمایت است اما متاسفانه یک سری افراد صدمه وارد می کنند و جایگاه تیم ملی را پایین می‌آورند. تمام تلاش خود را می‌کنیم که بهترین نتایج را برای تیم ملی رقم بزنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: کی روش ، تیم ملی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعودابوالقاسمی
۰۰:۱۷ ۲۴ آبان ۱۳۹۳
آقای کی روش خسته نباشید...شما کار خودت را انجام بده...اگرچه مردم ما عادت دارن از بالا بگن: لنگش کن!!!!
اما شک نداشته باش که قدر زحمت را میدونن، و با تشکر در پایان کار خوب! خستگی رو از تنتون بیرون میکنند...موفق...
Netherlands
جمال
۱۶:۵۸ ۲۳ آبان ۱۳۹۳
واقعا کارت درست آقای کی روش.
ما حمایتت میکنیم.
آخرین اخبار