دبیر ستاد هوافضا و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری:

صادرات محصول هوایی به کشورهای آسیایی، آفریقا و آمریکای جنوبی

منطقی گفت: هم‌اکنون محصولات هوایی ایران به کشورهای جنوب‌شرقی آسیا، آفریقا و آمریکای جنوبی صادر می‌شود.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، منطقی، دبیر ستاد هوافضا و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نشست خبری که در سالن همایش‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در حوزه خدمات دانش بنیان و دانشگاه‌ها و حوزه توسعه روابط بین‌الملل در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و دریایی بحث‌های زیادی مطرح است. چنانچه در سه حوزه بالگرد، پهباد و هوانوردی عمومی محصولاتی ارائه می‌شود. 
 
وی افزود: در بحث بالگرد، توانمندی عمده‌ای داریم و با مشارکت سایر کشورها می‌توانیم بالگردهایی را طراحی و بسازیم. همچنین در حوزه پهباد هم‌اکنون در بخش تجاری فعالیت داریم و در حوزه هوانوردی طی این 2 یا 3 سال اخیر معاونت توسعه داشته است و هم‌اکنون در بخش خصوصی عرضه‌کننده محصول هستیم. 
 
منطقی تصریح کرد: در نمایشگاه امسال شرکت‌های دانش بنیان و فن بازارهای فناوری حضور دارند و در این زمینه با توجه به هزینه اندک و سرعت بالا نیازمند زیرساخت در تأمین مواد و قطعات هستیم. 
 
وی اظهار داشت: در این نمایشگاه 27 شرکت دانش بنیان حضور دارند که باید بتوانیم توسعه صادرات را از طریق ارائه محصولات دانش بنیان در نمایشگاه به سایر کشورها داشته باشیم. 
 
وی در رابطه با صادرات محصولات هوایی به سایر کشورهای خارجی اظهار داشت: هم‌اکنون صادرات محصولات ما به کشورهای آسیای جنوب‌شرقی، آفریقا و آمریکای جنوبی است و امیدواریم طی سال‌های آینده به اروپا هم محصولات داشته باشیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار