چهارمین دوره بازی‌های ساحلی تایلند؛

ایران با 3 طلا،6نقره و 4 برنز در رده ششم جدول رده بندی مدالها

در ادامه رقابتهای چهارمین دوره بازیهای ساحلی،نمایندگان کشورمان موفق به کسب 1مدال طلا در کشتی و 2 مدال نقره و برنز در کوراش شدند تا جمع مدالهای ایران را به عدد 13 برسانند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  تیم‌های ملی موی تای و واترپلو جهت حضور در چهارمین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی وارد پوکت شدند.

در حالیکه چهار روز از آغاز چهارمین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی می‌گذرد،تیم‌های ملی موی تای و واترپلو صبح روز گذشته برای حضور در رقابت‌های ساحلی  وارد شهر پوکت شده و تیم‌های ملی دوومیدانی و کبدی هم شب گذشته وارد این شهر شدند.

چهارمین دوره بازی‌های ساحلی بطور رسمی از روز جمعه با برگزاری مراسم افتتاحیه در استادیوم اصلی شهر پوکت آغاز و تا چهارم آذرماه بطول می‌انجامد.



تیم ملی سپک تاکرا امروز به مصاف تایلند می‌رود
تیم ملی سپک تاکرا کشورمان رقابت‌های خود را در چهارمین دوره بازی‌های ساحلی آسیا که در شهر پوکت تایلند در جریان است از امروز آغاز خواهد کرد.

ملی پوشان سپک تاکرا امروز در اولین گام و در بخش تیمی در دیداری سخت و نفس گیر به مصاف تیم قدرتمند تایلند قهرمان آسیا و جهان و میزبان بازی‌‌های ساحلی خواهند رفت و سپس فردا رو در روی هند قرار می‌گیرد.

همچنین در بخش "رگو" تیم سپک تاکرای ایران با تایلند و برونئی هم‌گروه شده که روز جمعه 30 آبان با تایلند مصاف می‌دهد و بعدازظهر همان روز به دیدار برونئی می‌رود.

اسامی 12 ملی پوش حاضر در این رقابت‌ها به شرح زیر است:
امیر خانی و حسن علیزاده(گیلان)، وحید ملکی ( زنجان)، ناصر پنق (گلستان)، پدرام خداداده،محمد صفایی مجد و مهرداد جعفری(کرمانشاه)، سعید آسیابان(خوزستان)، امید حسنی،علی عزیزآبادی و وحید ابراهیمی(مرکزی)، سامان جهان تیغ (سیستان و بلوچستان)

هدایت این تیم را پیام شیر علی به عنوان سرمربی بر عهده خواهد داشت و سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرا به عنوان سرپرست و محمد مرادی به عنوان مدیر فنی این تیم را همراهی می کنند.

همچنین علی فولادی راد دبیر این انجمن به عنوان ناظر کنفدراسیون آسیا در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.



تا پایان بازی‌های ساحلی 2014 ورود جت اسکی به سواحل پوکت ممنوع شد
ورود جت اسکی به سواحل پوکت تا پایان بازی‌های ساحلی ممنوع شد و تنها در 3 روز زمان برگزاری مسابقات جت اسکی این ممنوعیت برداشته می‌شود.

ورود جت اسکی ها تا پایان برگزاری بازی‌های ساحلی آسیایی به تمام سواحل پوکت ممنوع شد.
مسئول انجمن جت اسکی پوکت با تایید این موضوع اعلام کرد که مسابقات جت اسکی آسیایی طی روزهای 17 تا 19 نوامبر برگزار می‌شود و این سه روز تنها زمانی است که استفاده از جت اسکی بلامانع است.

پیش از این مشکلاتی به خاطر فعالیت جت اسکی‌ها در سواحل پوکت به وجود آمده بود که مسئولان برگزاری بازی‌های ساحلی برای جلوگیری از این مشکلات اقدام به تعلیق فعالیت‌های جت اسکی کردند.



تیم ملی سنگ نوردی در بخش سرعتی تیمی از دور رقابت‌ها کنار رفت
در ادامه رقابت‌های سنگ نوردی چهارمین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی صبح امروز بوقت محلی نمایندگان کشورمان در بخش سرعتی تیمی از سد کره جنوبی گذشتند.

تیم  ملی سنگ نوردی متشکل از رضا علیپور،فرشاد یگانه و حمید رضاتوزنده جانی صبح امروز در مسابقات سرعتی تیمی در  بازی‌های ساحلی پوکت در اولین گام مقابل تیم کره جنوبی قرار گرفت و موفق شد از سد این تیم عبور کند.

در مرحله دوم تیم ملی سنگ نوردی  مقابل اندونزی قرار گرفت که به دلیل جدا شدن پای رضا علیپور از دیواره و قطع زمان سنج الکترونیکی،سنگ نوردان نتوانستند مسابقه را ادامه داده و از دور رقابت‌ها حذف شدند.

به گفته اقبال افلاکی سرپرست تیم سنگ نوردی کشورمان شانس تیم‌های سنگنوردی قزاقستان، چین و اندونزی برای قهرمانی در بخش تیمی رقابت‌های سرعتی بازی‌های آسیایی ساحلی پوکت بیش از سایر رقبا می‌باشد.



تیم های ملی کبدی و دوومیدانی عازم پوکت شدند
در ادامه اعزام کاروان ورزشی کشورمان به چهارمین دوره بازی‌های ساحلی،بامداد امروز تیم‌های ملی کبدی و دوومیدانی عازم پوکت محل برگزاری این رقابت‌ها شدند.

تیم ملی کبدی ساحلی کشورمان با 6 ورزشکار و تیم ملی دوومیدانی نیز با همین تعداد ورزشکار جهت حضور در بازی‌های ساحلی راهی پوکت شدند.

همچنین تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام نیز فردا دوشنبه بعنوان آخرین تیم اعزامی راهی شرق آسیا و کشور تایلند خواهد شد.

چهارمین دوره بازی‌های آسیای ساحلی بطور رسمی از جمعه همین هفته در پوکت تایلند آغاز و رقابت‌های آن تا چهارم آذر ماه ادامه خواهد داشت.

کاروان ورزشی کشورمان با 18 تیم در این بازی‌ها حضور داشته و تاکنون موفق به کسب 2 نشان طلا،5نقره و 3برنز شده است.




تیم‌های ملی والیبال ساحلی رقیبان خود را شناختند

تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران حریفان خود در چهارمین دوره بازی‌های ساحلی آسیا را شناختند.

قرعه‌کشی مسابقات والیبال بازی‌های ساحلی پوکت تایلند برگزار شد و تیم والیبال الف ایران با قطر، مالدیو، ترکمنستان و بحرین و تیم ایران ملی ب ایران با ژاپن، افغانستان، تایلند و بحرین هم‌گروه شد.

تیم والیبال الف ایران متشکل از صابر هوشمند و بهمن سالمی با قطر ب، مالدیو الف، ترکمنستان ب ،و بحرین ب هم‌گروه شد.

تیم والیبال ب ایران متشکل از ایمان کرمی نژاد و عبدالحامد میرزاعلی با ژاپن الف، تایلند الف، افغانستان ب و بحرین الف هم‌گروه است.

هدایت تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران را حمید موحدی بر عهده دارد و کامران ذوقی به عنوان سرپرست آنان را همراهی می‌کند.

مسابقات والیبال ساحلی بازی‌های آسیایی از امروز آغاز می‌شود و به مدت هشت روز در دو گروه مردان و زنان پیگیری خواهد شد.



عزیز واگذاری: قهرمان کشتی ساحلی آسیا می شویم
    
سرپرست تیم ملی کشتی ساحلی ایران از آمادگی ملی پوشان ابراز رضایت کرد.

واگذاری با اشاره به تشابه این بازی به کشتی لوچوی مازندران گفت: برای اولین بار است که فدراسیون های آسیایی پذیرفتند در چهارمین دوره بازیهای ساحلی 2014  شرکت کنند. اصل این کشتی در مازندران قدمت دارد و قهرمانانی نظیر موحد، سبحان روحی و بسیاری دیگر از همین رشته وارد کشتی شدند.

وی افزود: ایران در هر سه وزن با محمد مادری، کامران حسینی و صابر صادق زاده در این بازی ها شرکت کرد.

سرپرست تیم ملی کشتی ساحلی ایران یادآور شد: با همه قوانین آشنا هستیم ولی بعضی داورها کم لطفی میکنند. بسیار به تیم امیدوارم و احتمال زیاد قهرمان بازی ها خواهیم شد.

حسینی در اولین گام کشتی گیر ویتنام را شکست داد
    
کامران حسینی کشتی گیر وزن 80 کیلوگرم ایران کشورمان در اولین دیدار خود در چهارمین دوره بازیهای آسیایی ساحلی به مصاف (ترن) حریفی از ویتنام رفت که توانست این کشتی گیر را با نتیجه 2 بر صفر شکست داده و راهی دور بعد شود.

وی دقایقی دیگر به مصاف حریفی از کشور کره خواهد رفت.

مسابقات کشتی ساحلی در 1 تایم 3 دقیقه ای برگزار می شود اما به محض اینکه عدد امتیاز یکی از کشتی گیران به 2 برسد کشتی خاتمه می یابد.

تیم ملی والیبال الف از سد ترکمنستان گذشت
    
در نخستین روز از رقابتهای والیبال ساحلی چهارمین دوره بازیهای آسیایی تیم ملی والیبال ساحلی الف ایران موفق شد 2 بر صفر تیم ملی ترکمنستان را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار اعزامی به چهارمین دوره بازیهای ساحلی؛صابر هوشمند و بهمن سالمی اعضای تیم ایران الف بودند که 2برصفر(21-8 و21-13) از سد تیم ترکمنستان گذشتند.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران الف با قطر،بحرین ومالدیو همگروه است.

کامران حسینی در کشتی ساحلی به دومین برد خود دست یافت
    
سید کامران حسینی کشتی گیر وزن 80 کیلوگرم کشورمان که در نخستین مسابقه حریف ویتنامی را شکست داده بود در دومین مبارزه خود به راحتی از سد حریف کره ای گذشت.

سید کامران حسینی در کمتر از یک دقیقه  با اجرای یک فن پرتابی به راحتی سه امتیاز از لی، کشتی گیر کره جنوبی گرفت و دومین مبارزه خود را هم با پیروزی پشت سر گذاشت.

وی در سومین دیدار خود به مصاف کشتی گیری از کشور کامبوج می رود.

تیم کشتی ساحلی کشورمان روز گذشته در اولین روز رقابتهای کشتی صاحب یک مدال طلا شده بود.

رئیس شورای المپیک آسیا: از میزبانی تایلند برای بازی های ساحلی جهانی حمایت می کنیم


    
رئیس شورای المپیک آسیا (OCA) با تاکید بر آمادگی تایلند برای میزبانی رقابت هایی در سطح جهانی گفت: در آینده ای نزدیک از میزبانی تایلند در رقابتهای جهانی ساحلی حمایت می کنم.

"شیخ احمد الفهد الصباح" رئیس OCA و انجمن کمیته های ملی المپیک (ANOC) که اصلی ترین سازمان برگزار کننده ی بازی های آسیایی ساحلی است در حاشیه ی بازی های ساحلی آسیا پاسخگوی سوالات رسانه های آسیایی شد.

شیخ احمد با موفقیت آمیز خواندن میزبانی تایلند گفت: این مسابقات تایید خوبی بر این بود که کشور تایلند پتانسیل میزبانی رقابت های بزرگ بین المللی را دارد. در جریان مراسم افتتاحیه با وجود مشکلات جوی پیش بینی نشده ای که به وجود آمد، مراسم بسیار باشکوه برگزار شد. من تحت تاثیر تلاش های تایلندی ها برای برگزاری موفقیت آمیز مسابقات قرار گرفتم.

وی ادامه داد: خوشحال می شوم که کشور تایلند را برای میزبانی بازی های ساحلی جهان در آینده ای نزدیک حمایت کنم. البته اینکه چه کشوری میزبان می شود به شرایط آینده بستگی دارد. برای میزبانی چنین رویدادی باید متقاضیان اثبات کنند که تمام شرایط لازم را دارند، پس از آن می توانیم نتیجه بگیریم که کدام کاندیدا بهترین گزینه ی موجود برای میزبانی است.

رئیس شورای المپیک آسیا تاکید کرد: تا جایی که می دانم کشور تایلند با میزبانی بازی های ساحلی آسیا چند قدم به گرفتن میزبانی بازی های جهانی هم نزدیک شده است. تایلندی ها تنها باید در مواردی مثل موضوعات تکنولوژیک شرایط خود را بهبود دهند.

گفتنی است بازی های آسیایی ساحلی از روز 23 آبان با مراسم افتتاحیه به طور رسمی آغاز شد.

کبدی کاران حریفان خود را شناختند


    
مراسم قرعه کشی بازیهای کبدی ساحلی انجام شد و تیم ملی کبدی ساحلی ایران به عنوان قهرمان دوره قبل در گروه الف با تیم های هندوستان ، تایلند ، اندونزی و بنگلادش همگروه شد.

مراسم قرعه کشی مسابقات کبدی چهارمین دوره بازیهای آسیایی ساحلی در حالی در شهر پوکت برگزار شد که تیم کبدی ایران به عنوان قهرمان دوره قبل متشکل از ابوذر مهاجر ، محمدتقی پائین محلی ، محسن مقصودلو ، معراج شیخ ، هادی اشترک و امیر حسین محمد ملکی به سرمربیگری محمد شعبانی در گروه الف این دوره از رقابت ها با تیم های هندوستان ، تایلند ، بنگلادش و اندونزی همگروه شد.

در گروه ب مسابقات پاکستان نایب قهرمان دوره گذشته به عنوان سرگروه با تیم های عمان ، سریلانکا ، کره جنوبی و افغانستان همگروه شد .

رقابت های کبدی ساحلی از روز 28 آبان ماه در سواحل شهر پوکت آغاز خواهد شد و تیم کشورمان در نخستین دیدار خود روز چهارشنبه  باید به مصاف اندونزی برود.

مدال برنز کامران حسینی قطعی شد
    
سید کامران حسینی با پیروری برابر کشتی گیری از کامبوج مدال برنز خود را قطعی کرد.

کشتی گیر وزن 80 کیلوگرم کشورمان در سومین دیدار خود در 9 ثانیه حریف خود "چون" از کامبوج را شکست داد و به نیمه نهایی این مسابقات راه یافت.

حسینی که در دور اول و دوم کشتی گیرانی از کشورهای ویتنام و کره را از پیش رو برداشته بود در سومین رقابت هم کار چندان سختی نداشت و حریف کامبوجی را 2-0 شکست داد.

سید کامران حسینی برای راهیابی به فبنال دقایقی دیگر باید به مصاف کشتی گیر قدرتمندی از کشور پاکستانی می رود.

حسینی به فینال رفت
    
سید کامران حسینی با پیروزی برابر کشتی گیری پاکستانی به فینال وزن 80 کیلو گرم راه یافت.

سید کامران حسینی کشتی گیر وزن 80 کیلوگرم کشورمان در چهارمین دیدار خود با نتیجه ٢-١ حریف  پاکستانی خود را شکست داد و به دیدار نهایی این مسابقات راه یافت.

سید کامران حسینی دقایقی دیگر باید به مصاف کشتی گیر قدرتمندی از کشور ترکمنستان برود.

هادی قدیمی نماینده کوراش کشورمان از سد ویتنام گذشت


    
در دومین روز مسابقات کوراش ساحلی دو نماینده ایران به مصاف حریفان می‌روند که در مبارزه نخست هادی قدیمی در وزن منهای 73 موفق به شکست حریف خود از کشور ویتنام شد.

در اولین مسابقه کوارش هادی قدیمی نماینده وزن 73 کیلو ایران به مصاف حریفی از کشور ویتنام رفت و او را ضربه فنی کرد. قدیمی که در دور اول استراحت خورده بود، با پیروزی در این دیدار به مرحله نیمه نهایی رسید و با حضور در جمع 4 ورزشکار برتر، مدال برنز خود را قطعی کرد.

او در مسابقه بعدی به مصاف حریفی از ژاپن می‌رود تا در صورت شکست دادن وی، راهی فینال شود.

امروز در وزن 81 کیلوگرم هم الیاس اکبری در اولین دیدار خود به مصاف حریفی از کشور افغانستان می‌رود.

کامران حسینی دومین طلای کشتی و سومین طلای ایران را کسب کرد
    
در ادامه رقابتهای کشتی ساحلی کامران حسینی با غلبه بر تمامی رقبای خود موفق به کسب سومین نشان طلای کاروان اعزامی کشورمان به چهارمین دوره بازیهای ساحلی شد.

کامران حسینی نماینده وزن 80 کیلو گرم کشتی ساحلی کشورمان در یک دیدار سخت و نفس گیر مقابل حریف ترکمنستانی قدرتمندانه ظاهر شد و توانست وی را با نتیجه 2 بر صفر شکست داده و به دومین مدال طلای تیم ملی کشتی ساحلی و سومین مدال طلای کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران دست یابد.

وی برای رسیدن به فینال حریفانی از کشورهای کره جنوبی، ویتنام، کامبوج و پاکستان را از پیش رو برداشته بود.

بدین ترتیب با طلای حسینی جمع مدالهای ایران در مجموع به 3 طلا؛5نقره و 3 برنز رسید.

دومین نماینده کوراش ایران نیز از سد حریف خود گذشت
           
در ادامه رقابتهای کوراش ساحلی الیاس علی اکبری نماینده وزن 81 کیلو گرم کشورمان از سد حریف افغانستانی خود گذشت.

در ادامه رقابتهای کوراش ساحلی امروز در وزن 81 کیلوگرم الیاس اکبری در اولین دیدار خود به مصاف حریفی از کشور افغانستان رفت. وی در این دیدار با ضربه فنی حریف خود را شکست داد تا به مرحله بعد صعود کند.

شکست سپک تاکرا برابر قهرمان آسیا


    
تیم ملی سپک تاکرای چهار نفره کشورمان در نخستین دیدار خود برابر تیم ملی تایلند یکی از بهترین تیمهای سپک تاکرای جهان نتیجه را واگذار کرد.

ملی پدشان کشورمان که در نخستین دیدار به مصاف تایلند رفته بودند این بازی را با نتیجه دو بر صفر واگذار کردند. نتایج دو ست نیمه اول 21-8 و 21-6 به سود تایلند به پایان رسید و ملی پوشان کشورمان هم در دو ست نیمه دوم نتایجی بهتر از 21-7 و 21-9 کسب نکردند.

در این مسابقات هر نیمه از سه ست تشکیل شده که هر تیمی که برنده دو ست باشد برنده نیمه هم خواهد بود. در هر ست تیمی که به امتیاز 21 برسد برنده خواهد بود.

تیم ملی ب والیبال ساحلی انتقام باخت سپک تاکرا را از تایلند گرفت


    
در ادامه رقابتهای والیبال ساحلی چهارمین دوره بازیهای ساحلی و بعد از پیروزی تیم ملی الف والیبال ساحلی برابر ترکمنستان تیم ملی ب کشورمان نیز موفق شد میزبان را مقتدرانه شکست دهد.

در ادامه رقابتهای ساحلی آسیایی در پوکت تیم ملی ب والیبال ساحلی کشورمان در میان تشویق و حمایت بی امان تماشچیان تایلندی از تیم خود، در نهایت طی یک جدال نفس گیر 2 بر 1 میزبان را شکست داد تا بنوعی انتقام باخت سپک تاکرایی ها رو نیز گرفته باشد.

در این مسابقه تیم والیبال ساحلی ب ایران با ترکیب ایمان کرمی نژاد وعبدالحامد میرزاعلی در زمین اصلی استادیوم ساحلی به مصاف میزبان رفت ودرست اول 23 بر21 نتیجه را واگذار کرد اما در ست دوم  نمایندگان کشورمان بازی جانه ای از خود بنمایش گذاشته و موفق شدند تا23 بر21  پیروز از میدان خارج شوند تا  کار به ست سوم بکشد. در وقت نهایی ملی پوشان والیبال ساحلی  بانتیجه 15-13تایلند را شکست دادند تا به پیروزی دلچسبی دست یابند.

تیم  ملی ب والیبال ساحلی ایران در گروه خود باژاپن،تایلند،بحرین وافغانستان هم گروه است.

هادی قدیمی کوراش کار شایسته کشورمان فینالیست شد
    
هادی قدیمی نماینده وزن 73 کیلوگرم تیم ملی کوراش کشورمان با شکست حریف ژاپنی خود به فینال راه یافت.

در ادامه رقابتهای کوراش ساحلی هادی قدیمی در وزن منهای 73 کیلو گرم کشورمان بعد از استراحت در دور نخست و پیروزی برابر نماینده ویتنام با ضربه فنی موفق شد در ادامه حریف ژاچنی خود را نیز شکست داده تا به فینال وزن خود راه یابد.

وی که تا آخرین ثانیه‌های مبارزه برابر حریف قدرتمند ژاپنی 3 بر 1 عقب بود، در لحظات آخر با یک فن زیبا توانست امتیاز چالا را بگیرد و حریف را شکست دهد.
قدیمی در فینال به مصاف حریف قدرتمندی از کشور ازبکستانی می‌رود.

الیاس علی اکبری در کوراش برنز گرفت
    
الیاس علی اکبری نماینده کشورمان در وزن 81 کیلوگرم کوراش که در مسابقه اول حریف افغان را برده بود، در دومین مبارزه خود به مصاف حریف ازبکستانی رفت که با ناداوری نتیجه را واگذار و به برنز قناعت کرد.

الیاس علی اکبری که مدال طلای بازیهای رزمی و داخل سالن آسیا را دارد به رغم نمایش خوبی که از خود به اجرا گذاشته بود در نهایت به دلیل تمارض داور در دادن امتیاز لازم بازنده این مسابقه شد تا به برنز بسنده کند و نماینده ازبک به فینال راه یابد.

با این برنر جمع مدالهای ایران به 3 طلا،5نقره و 4 برنز رسید.

قدیمی با نقره خود تعداد مدالهای ایران را به عدد 13 رساند
    
هادی قدیمی با شکست از حریف ازبکستانی خود به مدال نقره بسنده کرد.

هادی قدیمی دیگر نماینده کوراش کشورمان که با اقتدار تا فینال رقابت‌های دسته 73 کیلوگرم رسیده بود، در فینال به مصاف حریف ازبکستانی رفت و نتیجه را واگذار کرد تا مدال نقره را به گردن بیندازد.

قدیمی در فینال به مصاف حریفی رفته بود که کوراش رشته ملی کشورش است.بدین ترتیب تیم ملی کوراش کشورمان تا کنون یک طلا،یک نقره و یک برنز بدست آورده و با نقره قدیمی تعداد مدالهای ایران به عدد 13 رسید.

ایران با 3 طلا،6نقره و 4 برنز در رده ششم جدول رده بندی مدالها
    
در ادامه رقابتهای چهارمین دوره بازیهای ساحلی،نمایندگان کشورمان موفق به کسب 1مدال طلا در کشتی و 2 مدال نقره و برنز در کوراش شدند تا جمع مدالهای ایران را به عدد 13 برسانند.

در رقابتهای امروز کامران حسینی در کشتی ساحلی طلا گرفت،هادی قدیمی در کوراش نقره گرفت و الیاس علی اکبری دیگر نماینده کشورمان در کوراش نیز موفق به کسب مدال برنز شد تا جمع مدالهای ایران به عدد 13 برسد و بعد از کشورهای تایلند،مغولستان،قزاقستان،امارات و ژاپن در مجموع تا لحظه تنظیم خبر با  3 مدال طلا،6نقره و 4 برنز در رده ششم جدول رده بندی مدال ها قرار گیرد.

در رشته شامبو یوسف کریمیان برنز و احسان کریمیان نقره در جوجیتسو احمدرضا عیدی ،امیر حسین خادمیان و محمد منصوری داور نقره و علی اصغر دوکوهکی و ایرج امیر خانی برنز گرفتند.

در فوتوالی نایب قهرمان شده و نقره گرفتیم.در کشتی ساحلی کامران حسینی و محمد نادری طلا گرفتند و در رشته کوراش قنبرعلی قنبری طلا گرفت،هادی قدیمی نقره و الیاس علی اکبری برنزی شد تا 13 مدال آور کشورمان باشند.

اسکواش،جوجیتسو،سامبو،فوتوالی،صخره نوردی،فوتبال،دو گانه،کوراش،کشتی،والیبال،سپک تاکرا،سه گانه،اسکیت،موی تای،واترپلو،کبدی،دوومیدانی و بدنسازی تیمهای اعزامی کشورمان به این رقابتها می باشند.

چهارمین دوره بازیهای ساحلی آسیایی چهارم آذرماه با برگزاری مراسم اختتامیه در استادیوم اصلی شهر پوکت خاتمه خواهد یافت.

شایان ذکر است در نخستین دوره بازیهای ساحلی آسیایی 2010 اندونزی کشورمان مدالی کسب نکرد.در دومین دوره بازیهای ساحلی مسقط عمان 2012 کاروان ورزشی ایران موفق به کسب دو مدال برنز فوتبال و کبدی شده بود.در سومین دوره بازیهای ساحلی  2012 هایانگ چین کاروان ورزشی ایران در دو رشته فوتبال و کبدی دو مدال طلا کسب کرده بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار