کرمانشاه؛

دستگیری 61 قاتل فراری در کرمانشاه

‌فرمانده انتظامی کرمانشاه با اشاره به تشکیل تیم ویژه پیگیری قتل، از دستگیری 61 قاتل فراری در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سردار منوچهر امان‌اللهی در نشست خبری امروز (25 آبان ماه) نزاع دسته‌جمعی را یکی از معضلات اصلی در برخی نقاط استان عنوان کرد و افزود: متاسفانه در پاره‌ای موارد این نزاع‌ها منجر به قتل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه امسال تعقیب قاتلان به طور جد در دستور کار انتظامی استان قرار گرفته، اظهارکرد: در همین راستا تیم ویژه‌ای به این منظور در استان تشکیل شده که خوشبختانه با فعالیت این تیم ویژه تاکنون 98 درصد قتل‌های رخ داده در سال جاری کشف و قاتلان آنها دستگیر شد.

به گفته فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امسال 49 فقره قتل در استان به وقوع پیوسته که از این تعداد تاکنون 48 فقره قتل کشف و قاتلان آنها دستگیر شده است.

وی با اشاره به کشف 15 فقره قتل سنوات گذشته امسال، تصریح‌کرد: این تیم ویژه دستگیری قاتلانی که در سالهای گذشته مرتکب قتل شده بودند را در دستور کار خود قرار داده و تاکنون موفق به دستگیری 13 قاتل فراری از سنوات گذشته شده است. یکی از موارد حائز اهمیت در این دستگیری‌ها، دستگیری قاتلی بود که در سال 1387 موجب قتل سه نفر در یک نزاع دسته‌جمعی شده بود که خوشبختانه با گذشته هفت سال سرانجام آبان‌ماه امسال در شهریار تهران شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه تاکید کرد: افرادی که به دنبال شرارت بوده یا قاتل فراری هستند باید بدانند پلیس در اولین فرصت آنها را دستگیر کرده و بسزای عملشان خواهند رسید.

انتهای پیام/م

منبع: ایسنا
برچسب ها: کرمانشاه ، قاتل ، فراری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.