تیم ملی سوئد گل زلاتان را به هدر داد

تیم ملی سوئد نتوانست از گل زود هنگام زلاتان ابراهیموویچ مقابل تیم مونته‌نگرو حفاظت کند و به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل،  اریک هامرن سرمربی 57 ساله تیم ملی سوئد از اینکه شاگردانش نتوانستند به خوبی از بازگشت زلاتان به ترکیب تیم بهره ببرند ابراز نارضایتی کرد.

در دیدار تیم‌های ملی سوئد و مونتنگرو که در چهار چوب بازی‌های انتخابی یورو 2016 و درگروه G برگزار می‌شد زلاتان توانست پس از یک غیبت طولانی بار دیگر به ترکیب تیم ملی سوئد برگشته و در دقیقه 9 بازی گلی زود هنگام به ثمر رساند. این پنجاه و یکمین گل ملی ابراهیموویچ 33 ساله برای تیم فوتبال سوئد بود اما خطای مدافعان این تیم در دقیقه پایانی مسابقه موجب شد داور یک پنالتی به سود مونتنگرو گرفته و استیون جووتیچ آنرا گل کرد.

هامرن سرمربی تیم ملی سوئد گفت: من نگران وضعیت مصدومیت زلاتان بودم اما او به خوبی تمام 90 دقیقه را دوید. ما پس از 2ماه دوباره توانستیم از حضور او در ترکیب تیم بهره ببریم اما نتوانستیم از گلزنی او استفاده کرده و دروازه‌مان را بسته نگه داریم.

لازم به ذکر است،‌تیم ملی سوئد پس از انجام 4دیدار در مرحله انتخابی یورو 2016 هنوز بدون شکست باقی مانده و با اختلاف چهار امتیازی نسبت به افزایش صدرنشین در رتبه دوم گروه G قرار دارد.

سرمربی تیم ملی سوئد در ادامه افزود: من از نتیجه کسب شده بسیار ناامید شدم. پس از گل اول بازی را در اختیار داشتیم اما در یک لحظه همه چیز بر باد رفت از نحوه دفاع راضی نیستم پس از دریافت پنالتی مهاجمان باز هم به حمله ادامه دادند اما دیگر خیلی دیر شده بود و فرصت جبران گل خورده را نیافتیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار