در سال 2014؛

معرفی توماس مولر به عنوان بهترین گلزن ملی آلمان

توماس مولر مهاجم 25 ساله تیم ملی آلمان با به ثمر رساندن 10گل، برترین گلزن رقابت‌های ملی این کشور در سال 2014معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو اسپرت، توماس مولر 25ساله در دیدار تیم ملی آلمان مقابل جبل‌الطارق در چارچوب بازی‌های انتخابی یورو 2016 زننده 2گل از چهار گل ژرمن‌ها بود.

روند گلزنی‌های مولر در بازی‌های باشگاهی و ملی همچنان ادامه دارد و شواهد نشان می‌دهد وی در اوج آمادگی خود به سر می‌برد.

مولر در ابتدای سال 2014 تاکنون در مجموع 10گل برای تیم ملی فوتبال آلمان به ثمر رسانده و پیشتاز جدول برترین گلزنان ژرمن‌ها در سال 2014 است. تیم ملی آلمان آخرین دیدار سال جاری را مقابل اسپانیا در چارچوب یک بازی تدارکاتی انجام می‌دهد و پیش بینی می‌شود در این مسابقه هم گلزنی کند.

البته توماس مولر هنوز هم نسبت به دیدار مقابل جبل الطارق ناراضی است و در این باره گفت: چنین بازی اصلا برای ما خوشایند نبود. فکر نمی‌کنم تماشاگران هم چندان لذتی از این بازی برده باشند اینکه این مدل بازی هم جزو آمار بازی‌های حرفه‌ای ما به حساب آید هیچ جای افتخار ندارد.
پس از توماس مولر، ماریو گوتزه دیگر مهاجم تیم ملی آلمان با 7گل ملی در رتبه دوم برترین گلزنان سال 2014 قرار گرفته است.
البته توماس مولر تا به اینجا در رقابت‌های دور انتخابی یورو 2016 هم با به ثمر رساندن 4گل برترین گلزن این مسابقات است.

**بواتنگ به جمع مصدومان آلمان پیوست

ژروم بواتنگ مدافع تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ هم به دلیل مشکلات عضلانی در ساق پای چپ به جمع مصدومان تیم ملی آلمان پیوسته و دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی اسپانیا را از دست می‌دهد.

یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان از روبین کنوفه مدافع 22ساله تیم وولفسبورگ برای اولین مرتبه جهت حضور در تیم ملی دعوت کرده تا جایگزین بواتنگ شود.

یواخیم لو برای برگزاری 2دیدار مقابل تیم‌های ملی جبل‌الطارق و اسپانیا فقط 15 بازیکن را به تیم ملی دعوت کرده بود اما تا امروز آندره شورله، کریستوف کرامر، مانوئل نویر و ژروم بواتنگ را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

از میان بازیکنانی که در فینال جام جهانی 2014 حضور داشتند، بندیکت هودس، توماس مولر، ماریو گوتزه و تونی کروس در دیدار سه شنبه مقابل تیم ملی اسپانیا به میدان می‌روند.

** یواخیم لو: باید سال 2014 را با پیروزی به پایان برسانیم

یواخیم لو از تمامی بازیکنان تیم ملی آلمان خواست بر روی بازی سه شنبه شب متمرکز شده و با یک پیروزی شیرین مقابل اسپانیا سال 2014 را با موفقیت کامل به پایان برسانند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مولر ، گلزن ، آلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار