گزارش کامل هفته سوم لیگ ملی؛

صعود مهرام به صدر جدول سوپرلیگ بسکتبال/ سومی نفت آبادان

تیم دانشگاه آزاد برای سومین هفته متوالی در سوپرلیگ بسکتبال برنده شد اما صدر جدول را با تفاضل گل کمتر به مهرام واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته سوم سوپرلیگ بسکتبال عصر امروز با برد تمام میزبانان  پی گیری شد. در پایان این هفته تیم بسکتبال مهرام با 3 برد و تفاضل گل 81 به صدر جدول صعود کرد و دانشگاه آزاد با همین تعداد برد و تفاضل گل 70 به رده ی دوم رفت. تیم نفت آبادان با کسب دومین پیروزی تا رده ی سوم بالا آمد.

سومین برد پیاپی دانشگاه


تیم دانشگاه آزاد که همچنان آرن داودی را به خاطر مصدومیت در اختیار ندارد، در سه دقیقه اول بازی با پمینا 7 امتیاز بدون جواب به دست آورد تا زمانی که محسن مرادخانی با یک دانک و گرفتن خطا 3 امتیاز برای تیم اصفهانی ثبت کرد. اصفهانی ها تا یک دقیقه آخر کوارتر بازی را 16-16 مساوی کردند اما با 3 امتیازی مظفری و امتیاز ایمان زندی کوارتر اول 19 بر 18 به نفع دانشگاه آزاد تمام شد. در رویارویی اصفهانی ها، جواد داوری 9 امتیاز دانشگاه آزاد را در این کوارتر به دست آورد و ایمان زندی 7 امتیاز برای تیم اصفهانی گرفت.
 
پمینا در دقیقه سوم کوارتر بعدی برای اولین بار با نتیجه 24 بر 23 پیش افتاد و این تنها زمانی در طول 40 دقیقه بود که برتری به این تیم رسید. کوارتر کم امتیاز دوم با برد 13 بر 8 دانشگاه تمام شد.

کم امتیازی کوارتر دوم تا نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد و 2 دقیقه و نیم تا اولین امتیاز نیمه طول کشید. دانشگاه آزاد 10 دقیقه سوم را هم با نتیجه 14 بر 12 برد. پمینا در کوارتر آخر با نتیجه 19 بر 16 برنده شد و از اختلاف 20 امتیازی کم کرد.

بازی در نهایت با برد 71 بر 57 دانشگاه آزاد تمام شد.

برترین های بازی: 

دانشگاه آزاد: محمد حسن زاده (18 امتیاز، 8 ریباند و تاثیرگذاری 23)؛ جواد داوری(17 امتیاز، 3 ریباند و 4 پاس گل و تاثیرگذاری 16)؛ رضا لطفی (10 امتیاز، 4 ریباند و 3 توپربایی)

پمینا: علی باهران (15 امتیاز، 5 ریباند، 3 توپربایی و تاثیرگذاری 20)؛ ایمان زندی (20 امتیاز، 5 ریباند و تاثیرگذاری 18) 

حواشی دیدار پمینا – دانشگاه

شهریان، مظفری و رحمتی بازیکنان جوان این فصل دانشگاه هر کدام حدود 20 دقیقه فرصت بازی پیدا کردند. 

محسن صادق زاده سرمربی پمینا چندین بار از دست بازیکنان خود عصبانی شد و بر سر آنها فریاد زد. در حالی که بیشتر از 3 دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود، محمد امجد بعد از نشستن روی نیمکت شروع به درآوردن کفش خود کرد که صادق زاده با فریاد از او پرسید: بازی تعطیل؟ امجد بعد از این ماجرا به زمین بازگشت و با پنج خطا بازی را تمام کرد.

کرم احمدیان، علی باهران و ایمان زندی در پایان نیمه اول برای چند دقیقه روی نیمکت نشستند و بعد به رختکن رفتند. علی باهران در بازگشت هم روی نیمکت نشست و تا چند دقیقه، هم تیمی های خود را در تمرین شوت همراهی نکرد.

مچ پای محمد حسن زاده در نیمه دوم پیچید و از بازی بیرون رفت اما مشکل جدی برای وی پیش نیامد.

پشت پیراهن بازیکنان پمینا تنها نام کوچک آنها درج شده بود و خبری از نام فامیل نبود.

در حالی که در اولین میزبانی دانشگاه آزاد آمبولانسی بیرون سالن حضور نداشت در این دیدار این مشکل حل شده بود.

سالن دانشگاه آزاد همچنان با استقبال تماشاگران و دانشجویان روبرو نمی شود. گویا تعداد بیشتر دانشجویان دختر و ممنوعیت ورود بانوان به سالن باعث شده که دانشجویان واحد تهران شمال هم از بازی ها استقبال نکنند.

دربی پراختلاف ماهشهر

تیم های ماهشهری در حالی امروز به مصاف هم رفتند که تفاوت آنها از همان کوارتر اول مشخص شد. تیم صنایع در مقابل 21 امتیاز پتروشیمی تنها 2 امتیاز به دست آورد. بهترین نتیجه صنایع در کوارتر دوم با 17 امتیاز مقابل 31 امتیاز پتروشیمی به دست آمد. کوارترهای سوم و چهارم هم با نتایج 25 بر 9 و 20 بر 11 به نفع پتروشیمی تمام شد تا تیم میزبان تنها 3 امتیاز تا 100 فاصله داشته باشد. نتیجه نهایی بازی 97 بر 39 به نفع پتروشیمی بندرامام بود.

بهنام یخچالی با 21 امتیاز، 8 ریباند، 7 پاس منجر به گل و تاثیرگذاری 29 در کنار صمد نیکخواه بهترین های این بازی بودند.

دومین باخت گرگان به تهرانی ها

تیم گرگان بعد از باخت خانگی به دانشگاه آزاد راهی تهران شد تا یک باخت دیگر را هم مقابل مهرام تجربه کند. دهقان، تاجیک، نظافت و بنی عقیل بازیکنان مصدوم یا بیمار گرگان بودند که به این بازی نرسیدند. مهیار مهر هم از تیم مهرام مصدوم بود.

کوارتر اول این بازی با نتیجه 15-15 مساوی تمام شد. گرگانی ها در تمام کوارتر دوم تنها 6 امتیاز مقابل 26 امتیاز مهرام به دست آوردند. اوضاع در کوارتر سوم با نتیجه 17 بر 3 برای گرگان بدتر شد و برد 24 بر 21 کوارتر آخر نتیجه ای برای این تیم نداشت.

مهرام با برد 76 بر 48 در این بازی به صدر جدول رفت.

سجاد مشایخی با 14 امتیاز و تاثیرگذاری 22 بهترین بازیکن مهرام بود و عباس محبت با 13 امتیاز و 10 ریباند بهترین عملکرد را برای گرگان داشت.

شروع هفت الماس با شکست

تیم هفت الماس قزوین در حالی لیگ را بعد از 3 هفته شروع کرد که با نتیجه 86 بر 78 بازی را به نفت آبادان واگذار کرد. هفت الماس بعد از باخت در کوارتر اول با نتیجه 43 بر 37 برنده نیمه اول شده بود.

نفت آبادان در نیمه دوم با نتایج 24 بر 17 و 25 بر 18 برنده شد.

اصغر کاردوست با 19 امتیاز، 8 ریباند و تاثیرگذاری 23 بهترین بازیکن نفت بود و وحید اسلامی با 27 امتیاز و تاثیرگذاری 23 بهترین بازیکن هفت الماس لقب گرفت.

انتهای پیام/


برچسب ها: دانشگاه ، مهرام ، هفته سوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار