یکصد و یازدهمین جلسه علنی شورای شهر:

شاکری:احتمالا دانشمندان پژوهشکده رویان درحال کوبیدن گوشت هستند/ نام گذاری آرکیو 170 به عنوان رو کم کن 170

رئیس کمیته عمران شهربا اشاره به اظهارات یکی از مسئولان در خصوص اینکه ایران جز در تولید آبگوشت و قرمه سبزی توان رقابت ندارد گفت: احتمالا دانشمندان پژوهشکده رویان درحال کوبیدن گوشت هستند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در ادامه جلسه امروز شورا اقبال شاکری با بیان اینکه شهرداری باید لایحه‌ای در خصوص ساماندهی دستفروشان مترو ارائه دهد افزود: قطعا شورای شهر از این لایحه حمایت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه آخرین مورد برخورد من در مترو در رابطه با سوراخ کردن گوش بدون خونریزی بوده است اظهار داشت: فکر می‌کنم در صورت عدم رسیدگی به این مساله به زودی جگرکی هم در مترو راه‌اندازی شود.

رئیس کمیته عمران شورا خاطر نشان کرد: اگر نمی‌توانیم کاری را حذف کنیم حداقل با رها سازی منجر به گسترش آن نشویم چرا که این مسئله یکی از موارد بارز پدآفند غیر عامل  و مدیریت بحران در مترو است.

شاکری مسئله دیگر را در خصوص اظهارات یکی از مسئولان استانداری در رابطه با اینکه مسئولان ما جز در پخت آبگوشت و قرمه سبزی از مهارتی برخوردار نبوده و قادر به رقابت با دیگران نیستند افزود: تولید هزار و 800 مقاله در سال 2014،  1.6درصد تولید علم در جهان و جایگاه پانزدهمی در این رابطه بیانگر فعالیت‌های ارزنده  مسئولان است .

وی درادامه به رتبه ایران به عنوان چهارصدمین دانشگاه اول دنیا ،رتبه 8 در نانو و تولید هزار و 500 مقاله و نیز تولید بتن هوشمند اشاره نمود و گفت: حتما با این تفاسیر زمانی که به مرکز پژوهش رویان وارد می‌شویم دانشمندان این پژوشهکده را درحال کوبیدن گوشت می‌بینیم ویا احتمالا در زمان ارسال ماهواره‌های هوا فضا غذا با آنان ارسال شد.

رئیس کمیته عمران شهر با عنوان اینکه حتما درمان سخت‌ترین بیمار‌ی‌ها با قرار دادن گوشت کوبیده به عنوان مرحم بر روی آنها بوده است خاطر نشان کرد: پیشنهاد می‌کنم مطابق فراخوان نام گذاری پهباد آرکیو 170 نام آرکیوی ساخته شده توسط ایرانیان را رو کم کن  170 بگذاریم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار