در حاشیه‌ بیست و دومین دوره تکریم مقام کتابداری مطرح شد

توضیحات وزیر ارشاد در خصوص "محمود دولت آبادی" و جایزه "جلال آل احمد"

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیست و دومین دوره تکریم مقام کتابداری و ترویج فرهنگ کتابخوانی در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوال آنان حاضر شد.

به گزارش خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران در بیست و ودومین دوره تکریم مقام کتابداری و ترویج فرهنگ کتابخوانی یادبود عالم فقید و مفسر گرانقدر علامه سید "محمد حسین طباطبایی"، "علی جنتی" وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران حاضر شد و در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر حضور "محمود دولت آبادی" در بنیاد ادبیات داستانی گفت: خارج از موضوع حرفی نمی‌زنم. در خصوص مراسم امروز سوال بفرمایید.

وی با اشاره به سوال دیگر و در پاسخ به این مطلب که چرا جایزه جلال آل احمد  کاهش پیدا کرده است گفت: می خواستیم که همه به جایزه برسند و امکانش نبود که برای تعداد بیشتری جوایز را مد نظر بگیریم.

جنتی در پاسخ به این سوال که تغییرات در جایزه جلال آل احمد نیازمند مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است گفت: من موافقت شورا را می‌گیرم.  

بنابر این گزارش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه وی در این زمینه می‌تواند توضیح مبسوطی ارائه دهد اظهار داشت: توضیحات بیشتر را از صالحی معاون فرهنگی سوال کنید. سخنگو گذاشته‌ایم، که در این باره توضیح دهد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سلماز
۱۴:۱۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۳
از 110 سکه به 309 سکه کاهش پیدا کرده است ????
آخرین اخبار