تشکیل کمسیون مستقل برای مقابله با ناآرامی‌های میسوری

فرماندار میسوری برای مقابله با ناآرامی های این منطقه کمیسیون مستقلی تشکیل داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز، فرماندار میسوری برای مقابله با ناآرامی های این منطقه  که بعد از قتل یک نوجوان سیاهپوست شروع شده است کمیسیون مستقلی تشکیل داد.

"جِی نیکسون" فرماندار ایالت میسوری روز سه شنبه اعلام کرد کمیسیونی مستقل متشکل از شانزده نفر را با هدف یافتن راهکارهای مقابله با ناآرامی های این منطقه بعد از قتل "مایکل براون" نوجوان سیاهپوست در تیراندازی نیروهای پلیس تشکیل داده است. 

فرماندار میسوری گفت اعضای کمیسون نمایندگان گروه های مختلف هستند اما هدف مشترک همه آنها دستیابی به درکی مشترک درباره وضع کنونی این منطقه بعد از قتل نوجوان سیاهپوست و تلاش برای ایجاد فرصت های برابر و آموزش شهروندان این منطقه است تا به این طریق بتوانیم از حقوق مدنی همه ساکنان این منطقه دفاع کنیم.

"ریچارد مک کلور "رئیس شورای آموزش سنت لوئیس بعنوان رئیس مشترک کمیسیون مستقل بررسی آشوب ها و ناآرامی های میسوری گفت اعضای این کمیسیون از گروه های مختلف هستند. ما قصد داریم از دیدگاه های همدیگر و معترضان مطلع شویم تا راهکارهای را برای توقف ناآرامی ها ارائه کنیم.

خبر تشکیل کمیسیون مستقل بررسی ناآرامی های میسوری در حالی اعلام شد که فرماندار این منطقه روز دوشنبه و در آستانه برگزاری نشست دادگاه برای بررسی پرونده افسر سفید پوست متهم به قتل نوجوان سیاهپوست و صدور حکم نهایی درباره وی در این منطقه وضعیت فوق العاده اعلام کرده بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار