از 3 تا 6 آذر برگزار می‌شود/

برگزار ششمین نمایشگاه تجهیزات سیستم های ایمنی و حفاظتی

ششمین نمایشگاه تجهیزات سیستم های ایمنی و حفاظتی از سوم تا ششم آذر از ساعت 9:30 تا 18 در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبر نگاران؛ امیر تیمورنژاد مدیر برگزار کننده ششمین دوره نمایشگاه تخصصی  تجهیزات سیستم‌های ایمنی و حفاظتی طی نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه و رئیس و اعضای اتحادیه سيستم‌هاى فنى و مهندسى حفاظت و الكترونیک شبكه‌هاى ايمن و برخی فعالان این صنعت برگزار شد گفت: این نمایشگاه از سوم تا ششم آذر از ساعت 9:30 تا 18 در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد. 

وی در خصوص اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ضرورت استفاده از سیستم‌های ایمنی و حفاظتی و برقراری امنیت وآرامش در جامعه، فرهنگ شازی برای استفاده و ارایه بیشتر سیستم ‌های کنترل هوشمند ساختمان، گیت ها، اطفا حریق و...است.

تیموری نژاد از حضور پلیس فتا، جهاد دانشگاهی و اتحادیه سيستم‌هاى فنى و مهندسى حفاظت و الكترونیک شبكه‌هاى ايمنى در این نمایشگاه خبر داد.

در ادامه این نشست مسعود شنتیایی رئیس اتحادیه سيستم‌هاى فنى و مهندسى حفاظت و الكترونیک شبكه‌هاى ايمنى در ارتباط با برگزاری این نمایشگاه و ویژگی های آن گفت: شرکت های فعال در این حوزه سابقه طولانی ندارند و در گذشته تعداد آن‌ها خصوصا بخش خصوصی به میزانی نبود که بتوان نمایشگاهی با این وسعت برگزار کرد اما نیاز به ساماندهی و توسعه فعالیت‌ها و معرفی عرضه کنندگان این محصولات احساس می‌شد.

وی افزود: در همین راستا اکنون با وجود گستردگی بخش خصوصی در این صنعت تلاش برای برگزاری چنین نمایشگاه های شکل گرفت.

این صنعت رشد جدی را زمانی آغاز کرد که تجهیزات ایمنی و امنیتی با صنعت IT ادغام شد. تفاوتی که این رشته با سایر رشته‌های الکترونیک دارد ارتباط با حوزه امنیت است که موجب حساسیت در این خصوص می‌شود.

شنتیانی در خصوص اهداف اتحادیه گفت: یکی از وظایف ایجاد و تاسیس تشکل ها واتحادیه‌ها ضمن رعایت قوانین موجود، ساماندهی و نظردهی از سوی فعالان این حوزه است. 

انتهای پیام/
 

برچسب ها: ایمنی ، نمایشگاه ، فنی ، مهندسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار