نماد عروسکی یوفا رونمایی شد + عکس

نماد رقابتهای یورو 2016 که در فرانسه برگزار خواهد شد توسط مسئولان یوفا قبل از بازی دوستانه فرانسه و سوئد رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری یوفا مسئولان یوفا از نماد عروسکی رقابتهای یورو 2016 میلادی که قبل از بازی دوستانه تیم ملی فوتبال فرانسه و سوئد که شب گذشته برگزار شد و با پیروزی فرانسویها به پایان رسید رونمایی کردند.

این عروسک نیمی کودک بوده و نیمی سوپر قهرمان می‌باشد و مسئولان یوفا سه اسم را برای وی در نظر گرفته و از مردم خواسته‌اند طی یک نظرسنجی نام وی را انتخاب کنند.

اسمهای مورد نظر یوفا برای این عروسک دیریبلو، گوالیکس و سوپر ویکتور هستند.



این عروسک که نماد رقابتهای یورو 2016 در فرانسه است دارای دو وجه است. وجه اول آن یادآور کودک می‌باشد و وجه دوم آن یک سوپر قهرمان را به یاد می‌آورد.

او شخصیتی کنجکاو و شوخ طبع دارد که همه علاقمندان و عاشقان حاضر در دنیای فوتبال را به جشن رقابتهای یورو 2016 دعوت خواهد کرد.

سرگذشت این عروسک بسیار جالب و خواندنی است. او در فرانسه بزرگ شده و رشد کرده است. یک روز او وقتی که داشت با دوستانش فوتبال بازی می‌کرد، به توپ فوتبال ضربه بسیار سنگینی زد به طوری که توپ از محوطه خارج شد.



او برای پیدا کردن توپ به خارج از محوطه می‌رود و با دقت و تلاش فراوان سعی می‌کند تا توپ بازی را پیدا کند. درحین این جستجو ناگهان یک صندوق پر رمز و راز پیدا می‌کند که داخل آن یک شنل، یک توپ و یک جفت کفش پیدا می‌کند که بوسیله این لوازم توانایی پرواز کردن و فوتبال بازی کردن به شیوه‌ای خاص و متفاوت را می‌یابد.

لباس او یادآور پرچم فرانسه و رنگهای مختص به کشور میزبان است.

این عروسک تور مسافرتی خود را در فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی آغاز خواهد کرد و پیش بینی می‌شود که یک دوره منحصر نمایشی به حمایت از یوفا و شرکای آن که در کنار اتحادیه فوتبال اروپا از مرحله ابتدایی بازیها تا مرحله پایانی هستند، خواهد داشت.



سفر او از تاریخ دهم ژوئن 2016 میلادی آغاز می‌شود و سفر او به شیوه‌ای از طرف یوفا طراحی شده است که یادآور خاطرات بسیاری برای هواداران خواهد بود.

در حال حاضر این پسر بچه قهرمان اسم نداشته و یوفا از هواداران خواسته است که در یک نظرسنجی نام مورد نظرشان را برای آن انتخاب کنند.



طبق پیش بینی‌های صورت گرفته نظر سنجی در تاریخ سی ام نوامبر انجام می‌گیرد و نام این عروسک در چهاردهم دسامبر توسط رسانه‌های خبری اعلام خواهد شد.



انتهای پیام/
برچسب ها: فرانسه ، یوفا ، توپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار