عیادت "شهاب مرادی" از منتقد سینما

حجت‌الاسلام شهاب مرادی با حضور در بیمارستان شریعتی از حسین معززی‌نیا منتقد و نویسنده مشهور سینما و چند بیمار سرطانی بستری در بخش مراقبت‌های ویژه عیادت کرد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران روز گذشته پس از حضور و سخنرانی در مجلس بزرگداشت مرحوم مرتضی پاشایی، به بیماستان قلب شریعتی رفت و از معززی‌نیا عیادت کرد. سردبیر نشریه سینمایی همشهری 24 مدتی است به دلیل ابتلا به بیماری سرطان خون در این بیمارستان بستری است.
 
حجت‌الاسلام مرادی در شرح این اتفاق در شبکه اینستاگرام خود نوشت: بعد از مراسم ختم مرحوم مرتضی پاشایی - که خدا رحمتش کند، رفتم عیادت آقای معززی‌نیا؛ منتقد و نویسنده سینمایی و سردبیر همشهری 24 و داماد شهید مرتضی آوینی. قصد نداشتم داخل بخش بروم چون تقریبا تمام بیماران بخش آنکولوژی ممنوع‌الملاقات بودند اما با استقبال گرم و همراهی کادر درمانی مهربان و کاربلد، چند بیمار دیگر را هم عیادت کردم. مهربانی این عکس بهانه‌ای است برای قلب مهربان شما تا برای بهبودی کامل همه بیماران به ویژه این عزیزان و تمام مبتلایان به سرطان دعا کنید.
 
معززی‌نیا به تازگی در صفحه اختصاصی خود در شبکه‌های اجتماعی از ابتلا به بیماری سرطان خود خبر داده و از تمام کسانی که در چند روز اخیر پیگیر وضعیت سلامتی‌اش بودند، تشکر کرده بود. وی همسر کوثر آوینی فرزند سید شهیدان اهل قلم و از نویسندگان و منتقدان متعهد و توانمند حوزه سینماست.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار