با حضور مدیران ارشد حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در منطقه 2 صورت گرفت

برگزاری کارگاه آموزشی "تغییر رفتار شهروندی در حوزه ترافیک"

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 2 از برگزاری کارگاه آموزشی تغییر رفتار شهروندی در حوزه ترافیک با حضور مدیران اجتماعی منطقه و مدیران محلات 31گانه برگزار شد.

ذبیح‌الله زارع معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 2 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به اهمیت تغییر رفتار شهروندی در حوزه‌های مختلف گفت:‌این کارگاه با هدف معرفی طرح تخصصی شهرداری تهران در حوزه حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران اصلاح رفتارهای ناصحیح شهروندان در حوزه ترافیک به مدیران اجتماعی و مدیران محلات با حضور مدیران ارشد شهری برگزار شد.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد تغییرات رفتاری در شهروندان افزود:‌برای داشتن شهری آرام و توسعه یافته نیازمند به شهروندان قانون مدار و آگاه به رفتارهای شهروندی، هستیم و در این راستای خوشبختانه با ابلاغ اهداف 18گانه برنامه ریزی اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به مناطق 22گانه و تدوین طرح‌های ارزنده و اثر گذاری توسط متخصصین و صاحب نظران، می‌توان آینده بسیار روشنی را در تحقق شهر توسعه یافته و اخلاق محور متصور شد.
 
زارع همچنین افزود: در این کارگاه آموزشی، دکتر جعفر پور مشاور و رئیس شورای فرهنگی معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با معرفی طرح تخصصی ترافیک، مدیران محلات را به عنوان افراد اثر گذار در تغییر رفتار شهروندی و ترویج فرهنگ صحیح زندگی شهری در میان شهروندان دانست و همراهی آن‌ها را در مسیر تحقق این هدف مهم خواند.
 
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2 در پایان اذعان داشت: قصد داریم با برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه تغییر رفتار شهروندی برای مدیران محلات و مدیران اجتماعی منطقه و نواحی به عنوان رابطین میان سازمان و شهروندان در تحقق اهداف منظور شده گام‌های موثری بر داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار