مصطفوی: با تلاش جمعی توانستیم مقام دومی را کسب کردیم

رکاب زن سرعتی و پدیده دوچرخه سواری لیگ 93 تیم سپاهان اصفهان در خصوص مرحله سوم لیگ 93 گفت: سطح مسابقات بسیار بالا بود و تیم ما با یک توان جمعی با توجه به تجربه اولین حضور توانست دوم شود.

 موسی مصطفوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد:سطح مسابقات بالا بود و تیم‌ها با آمادگی کامل در این مرحله شرکت کرده بودند و با توجه به اینکه تیم‌ ما بومی بود با یک توان جمعی توانستیم یک عملکرد خوب از خود نشان دهیم و با توجه به تجربه اولین حضور دومی تیمی و سومی و دومی انفرادی را من کسب کردم و سپاهان با همه‌ی توان خود با تیم‌های با تجربه‌ای چون پیشگامان کویر یزد و شهرداری تبریز به رقابت پرداختیم.
 
 وی در ارتباط با مرحله دوم لیگ جاده نیز اظهار کرد:در مرحله دوم لیگ جاده تمامی رکاب زنان حرفه‌ای شرکت داشتند اما متاسفانه دوچرخه من دچار نقص فنی شد و با یک فاصله کم توانست مقام سوم را به دست بیاورم.
 
  مصطفوی در خصوص داوری‌ها در این مرحله از مسابقات لیگ گفت:حاشیه‌ها و ایرادات در داوری‌ها همیشه بوده است و ما با آن عادت کرده‌ایم آن هم ناخواسته و به خاطر دلسوزی برای بعضی از تیم‌ها و رکاب زنان است که ما به آن عادت کرده‌ایم و اعتراض نیز نداریم .
 
در خصوص شرایط برگزاری مسابقات بیان کرد: امکانات و پیست بسیار خوب بود اما کاش فدراسیون می‌توانست شرایطی را ایجاد کند که در شهر‌های جنوبی مسابقات برگزار می‌شد تا مشکلی در آب و هوا نداشتیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار