رونالدو، نیمار، دروگبا و لام سرداران مبارزه با ابولا

4 بازیکن مطرح جهان به عنوان سردمداران مبارزه با ابولا است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در شرایطی که ویروس ابولا در غرب آفریقا در حال انتشار و گسترش است و جان انسانهای زیادی را تا کنون گرفته است.
بازیکنان مشهور فوتبال که سردمداران کریس رونالدو، نیمار، جی‌آر، دروگبا و فیلیپ لام است کمپینی را به تازیگی راه انداخته‌‌اند و می‌خواهند تکرار این افراد را به 11 نفر برسانند که این افراد 11 شعار در جهت مبارزه با این بیماری مهلک دهند.
نیمار در این خصوص گفت: این مسئله بسیار اهمیت دارد که ما اطلاعات درستی در خصوص انتشار ویروس مهلک ابولا بدهیم امیدوارم با تقویت این کمپینی که هم اکنون به وجود آمده است در جهت فهم و اطلاع رسانی مردم از ویروس ابولا گام برداریم و شانس کاهش شیوع و انتشار این بیماری را کمتر کنیم ما در پس از این کمپین تلاشمان کمک به خواهران و برادران آفریقایی به ویژه در غرب این قاره است ما با هم می‌توانیم ابولا را شکست دهیم.
سپ بلاتر رییس فدراسیون فوتبال جهان فیفا در این خصوص گفت: شهرت فوتبال و مردمی بودن آن به ما یک اتفاق نظر می‌دهد فوتبال می‌تواند کمپینی را علیه این بیماری مهلک ایجاد کند باید تلاش کنیم که با این بیماری مبارزه شود و افرادی که در خطر این بیماری هستند یاری رسانده شود.
انتهای پیام/

 

برچسب ها: دروگبا ، رونالدو ، نیمار ، لام ، ابولا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار