مروری بر مهمترین اخبار "سیاسی" پنجشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز پنجشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: سومین روز مذاکرات هسته‌ای؛ رایزنی دو جانبه عراقچی با ریابکوف/ ادامه نشست‌های کارشناسی، حرف‌های بی‌حساب و کتاب کنگره آمریکا را کسی باور نمی‌کند/ ایران بر اساس اصول خود حرکت می‌کند/شرایط امروز ما نشان می‌دهد وقت علاج بیماری‌های مزمن اقتصادی کشور است و.... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز پنجشنبه منتشر شده است به شرح زير است:


سومین روز مذاکرات هسته‌ای؛ رایزنی دو جانبه عراقچی با ریابکوف/ ادامه نشست‌های کارشناسی


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/8/27/2749758_970.jpg
در سومین روز رایزنی‌ها در وین در راستای اصول توافق جامع هسته‌ای گفتگو میان هیئت ایرانی به ریاست عراقچی با نماینده روسیه در 1+5 در حال انجام است.

حرف‌های بی‌حساب و کتاب کنگره آمریکا را کسی باور نمی‌کند/ ایران بر اساس اصول خود حرکت می‌کند/شرایط امروز ما نشان می‌دهد وقت علاج بیماری‌های مزمن اقتصادی کشور است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کنگره آمریکا مسائلی را مطرح می‌کند، اینطور نیست که کسی این حرف‌ها را باور کند، نباید ایران را از راهی که انتخاب کرده، مأیوس کنند، اینطور نیست که ما با حرف‌های کنگره آمریکا تصمیم‌ بگیریم، اینکه کنگره آمریکا حرف‌های بی‌حساب و کتابی می‌زند و مرتب نقل می‌کنند که مشکل کنگره است باید بدانند کسی این سخنان را باور نمی‌کند.

مبارزه با تروریسم نه با حرف و شعار بلکه با اقدام عملی میسر است

سفیر و سرپرست نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد ضمن انتقاد از کشورهایی که تنها به شعار علیه داعش اکتفا می کند و در جلوگیری از کمک رسانی به این گروه اهتمام لازم را به خرج نمی دهند برخی اقدامات کشورمان در مبارزه با این گروه تروریستی را مورد اشاره قرار داد.

بوکوحرام دست نشانده اسرائیل و آمریکا در نیجریه است

یک فعال حقوق بشر نیجریه گفت: عوامل گروهک تروریستی بوکوحرام دست‌نشانده‌های اسرائیل و آمریکا در نیجریه هستند تا آنها بتوانند منابع غنی نیجریه را به واسطه ناامنی در این کشور به‌دست بیاورند.

لزوم اقدام عملی سازمان ملل پیرامون اقدامات تروریستی

یک کارشناس حقوق بشر گفت: در رابطه با اقدامات تروریستی از سوی سازمان ملل شاهد هیچ اقدام عملی نیستیم و آنها تنها به صدور قطعنامه‌هایی در این باره بسنده می‌کنند.

آمریکا و رژیم صهیونیستی خود تروریست‌پرور هستند
رییس کمیته حقوق بشر مجلس گفت: در مذاکرات هسته‌ای هیچ اعتمادی نباید به غرب داشته باشیم زیرا آنها در تلاشند تا جلوی پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را بگیرند و به ما ضربه وارد کنند.

شمارش معکوس در وین؛ 5 روز تا پایان ضرب‌الاجل/ از اقدام خصمانه کنگره علیه ایران تا تصویرسازی دروغین رسانه‌های غربی

دومین روز از مذاکرات هسته‌ای کشورمان با برگزاری نشست‌های دوجانبه ایران با روسیه، آلمان، فرانسه، آمریکا به پایان رسید.

شهریاری: باید مسائل سیاسی را از مسائل حفاظت از محیط زیست جدا کنیم/ حسینی‌صدر: تنها یک سوم خودروهای تولیدی یورو ۴ هستند

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس، سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس و مدیر کل مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان محیط زیست، در برنامه نگاه دو به بررسی معضل آلودگی هوای کلانشهر‌ها در برنامه نگاه دو پرداختند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار