"عبدالحسین برزیده" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"دولت مخفی"‌ از زاویه‌ای جدید و عاطفی به زندگی اسرا نگاه می‌کند

کارگردان سریال "دولت مخفی"‌گفت: در سینما و تلویزیون کمتر به بخش خانوادگی زندگی اسرا پرداخته می شود اما این سریال با نگاهی تازه به این موضوع می‌پردازد.

"عبدالحسین برزیده" کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران پیرامون سریال "دولت مخفی"‌ که در حال حاضر از شبکه 2سیما به روی آنتن می رود گفت: سریال "دولت مخفی" از اسفند دو سال پیش کلید خورد و فیلم نامه‌ی اولیه آن به پیشنهاد یکی از دوستانم بود که 8ماه روی آن تحقیق و تفحص کردیم و بعد از اصلاح آن وارد مرحله تصویر برداری این سریال شدیم.

وی در ادامه افزود: کار به گونه‌ای بود که بخش‌هایی از فیلم نامه در زمان بازی بازیگران تصحیح یا اضافه می‌شد  و مهارت و نظرات بازیگران و عوامل فیلم تاثیر زیادی در  اصلاح متن داشت.
 
کارگردان سریال "مثل هیچ کس"‌ در خصوص روند تولید این سریال اظهار داشت: این روزها فیلم و سریال خوب ساختن بسیار سخت و دشوار شده است از نظر من فیلم خوب فیلمی است که در آن بازیگران متعددی در فضاها و لوکیشن‌های خارج از آپارتمان ایفای نقش کرده باشند. بخش عظیمی از سریال "دولت مخفی"‌ در نواحی شمالی کشور تصویر برداری شد و لوکیشن‌های متعددی در تهران و شهرک دفاع مقدس داشتیم. اما متاسفانه مشکلات مالی امکان ضبط فیلم در اردوگاه‌های اسرا را  ندارد.
 


وی در خصوص بازی بازیگران این سریال گفت:‌ کار کردن با خانم "لاله اسکندری" بسیار راحت و دل نشین است. وی دانش بازیگری بالایی دارند و به راحتی از عهده هر نقشی بر می آیند، "پژمان بازغی" هم روحیه جنگی بالایی دارد و به خوبی از عهده نقش‌های جنگی بر می آید، از بازی بازیگرانم بسیار راضی هستم. بعضی از قسمت‌های فیلم ماهیت مهیج داشت و بازی عالی بازیگران نیازمند تدوینی بود که بر این هیجان بیافزاید که متاسفانه در خیلی از قسمت‌ها اتفاق نیافتاد.
 
برزیده با اشاره به علاقه فراوان شخصی‌اش به کار کردن در حوزه دفاع مقدس اظهار داشت:‌ در سینما و تلویزیون ما به جنبه زندگی خانوادگی اسرا کمتر پرداخته شده بود؛ اما در سریال "دولت مخفی" سعی کردم با داشتن نگاهی جدید به زندگی اسرا بخش‌های عاطفی داستان را پر رنگ تر کنیم.



وی تصریح کرد: این سریال با داشتن فیلم نامه‌ای قوی داستان اسیری را روایت می کند که بر اثر یک اتفاق در مرزهای ایران- عراق به عنون یک جاسوس ایرانی گرفته شد و مورد آزار و اذیت زیادی از سوی عراقی‌ها قرار گرفت. اما از طریق رادیو ایران صدای همسرش را شنید و به دنبال آن اتفاق عاطفی زیبایی شکل گرفت.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.