در ادامه بازی‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال؛

فولاد در اندیشه رسیدن به صدر جدول

در ادامه بازی‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال امروز 2 بازی در شهرهای اصفهان و اهواز برگزار خواهد شد و تکلیف 4 تیم دیگر هم در پایان نیم فصل اول لیگ چهاردهم مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر امروز با برگزاری دو دیدار دیگر پیگیری خواهد شد که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها، فولاد خوزستان میزبان تیم فوتبال صبای قم است.

**فولاد خوزستان – صبای قم
تقابل اسکوچیچ و مرفاوی در اهواز


تیم فوتبال فولاد خوزستان امروز ساعت 15 در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای تیم فوتبال صبای قم است.

فولاد خوزستان در ابتدای فصل شرایط خوبی نداشت اما به مرور وضعیتش بهتر شد و توانست در میان مدعیان قهرمانی قرار بگیرد.

تیم فولاد خوزستان با اینکه چند بازیکنش را به خاطر مشکل سربازی از دست داده است اما با همین نفراتش هم توانسته تا الان خوب نتیجه بگیرد و چراغ خاموش به بالای جدول پیش برود.

در آن سوی میدان، شاگردان مرفاوی با 20 امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارند.

تیم صبای قم در طول فصل فراز و نشیب زیادی داشته است گاهی به آسانی بازی را از دست داده و گاهی حریفی پرتوان برای رقیبش می‌شود.

باید دید تیم مرفاوی کدام روی خود را به شاگردان اسکوچیچ نشان می‌دهد.

**ذوب‌آهن – پدیده مشهد
ذوبی‌ها به دنبال ارتقای جایگاهشان


تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان امروز ساعت 15 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف تیم پدیده مشهد می‌رود.

تیم ذوب آهن تا الان در لیگ روند پرفراز و نشیبی داشته است و این تیم با هدایت یحیی گل‌محمدی با 15 امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار دارد.

شاگردان گل‌محمدی فاصله نزدیکی با رقبای بالای جدولی خود دارند. بر این اساس امید دارند که با برتری در این بازی جایگاهشان را  در جدول بهبود بخشند.

به هر حال تیم ذوب‌آهن بازی آسانی مقابل پدیده ندارد چراکه این تیم در بازی‌های خارج از خانه حریف دست و پا بسته‌ای نیست و توانایی غافلگیر کردن میزبان را دارد.

در آن سوی میدان، تیم پدیده در ابتدای فصل خیلی خوب کار می‌کرد اما به مرور افت کرد. با این حال این تیم در هفته‌های اخیر با ثبات بوده و با 18 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/


برچسب ها: فولاد ، قم ، اهواز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار