قلم‌سیاه خبر داد:

قایقرانان ایرانی نباید مجال پیشرفت به قزاق‌ها را بدهند

دبیرکل کنفدراسیون آسیا گفت: ایران در مسابقات جهان در رشته قایقرانی باید تلاش خود را زیاد کند زیرا قزاقستان هم به عنوان رقیب جدی او در حال پیشروی است.

علی قلم‌سیاه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: آسیا برای دو مسابقه قهرمانی فعالیت زیادی می‌کند چون نفرات اول هر کشور در آن مسابقات شرکت خواهد کرد از طرفی قزاقستان رقیب جدی برای ایران محسوب می‌شود که باید مقابل آنها تمام توانمان را به کار گیریم.

دبیرکل کنفدراسیون آسیا افزود: نتایجی که در بازی‌های گذشته بدست آمد پاسخگوی ورود به صحنه المپیک نیست زیرا ما در مسابقات جهان در گروه ‌a نیستیم که بتوانیم مقابل حریفان قدر ایستادگی کنیم.

وی در ادامه یادآور شد: ایران در مسابقات آسیایی که در کره شرکت کرد شاید مدال‌های زیادی به دست آورد ولی در حال حاضر رقیب‌های سرسختی دارد که باید خود را برای رویارویی با آنها آماده کند.

قلم‌سیاه ادامه داد: از طرفی قزاقستان از رقیبان سرسخت ایران است که خود را برای ورود به المپیک آماده کرده است.

دبیر کل کنفدراسیون آسیا اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور در این هفته باید در کشور شروع شود و زمان برگزاری قهرمانی کشور برای 1000 متر در دریاچه آزادی برگزار خواهد شد.

دبیرکل کنفدارسیون آسیا در ادامه تصریح کرد: برنامه‌های آسیایی که به اتمام رسید و برای مسابقات 2015 قهرمانی آسیا را در اندونزی خواهیم داشت و بعد از آن در سال 2016 میلادی هم المپیک ریو آغاز خواهد شد سپس در سال 2018 بازی‌های آسیایی آغاز می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ایران در رشته قایقرانی برای ورود به المپیک باید تلاش زیادی انجام دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار