حذف و اصلاح 10 هزار تابلوي ديگر رانندگي

سردار محسن مهرايي گفت: اين طرح از روز چهارم مردادماه امسال در جاده هاي برون شهري و معابر شهري اغاز شد و اصلاح تابلوهاي حمل با جرثقيل و توقف ممنوع در دستور كار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سردار محسن مهرايي رئيس پليس ترافيك شهري راهور اظهار داشت: براساس تصويب  طرح هاي ترافيكي قرار شد طرح آمايش و اصلاح تابلوهاي راهنمايي و رانندگي  در كشور اجرا شود. اين طرح از روز چهارم مردادماه امسال در جاده هاي برون شهري و معابر شهري اغاز شد و اصلاح تابلوهاي حمل با جرثقيل و توقف ممنوع در دستور كار قرار گرفت.

وي ادامه داد: تهران در رتبه نخست اصلاح تابلوها قرار داشته و بيشترين تابلوها در پايتخت بايد اصلاح شود. 

به گفته رئيس پليس ترافيك شهري راهور كار اصلاح تابلوها رو به پايان بوده و تنها 15 هزار و 496 تابلو باقي مانده بود كه خوشبختانه تا پايان آبان ماه 10 هزار تابلو ديگر اصلاح شد. 

مهرايي با بيان اينكه تابلوهاي حمل با جرثقيل،توقف ممنوع زمان دار و توقف در مقابل مساجد اصلاح مي شود، تاكيد كرد: برخي تابلوهاي توقف ممنوع در اطراف مساجد اصلاح شده و به تابلو توقف ممنوع به جز ساعات نماز تغيير كرد. ضمن اينكه براساس آمايش اوليه بسياري از تابلوهاي حمل با جرثقيل با جانمايي غلط نصب شده بودند كه تعدادي از آنها حذف يا به تابلو توقف ممنوع تغيير پيدا كردند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: تابلو ، رانندگی ، اصلاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار