ابن قاسم: مسئله دوپینگ ایوب والی هنوز قطعی نشده است/ رفعیی‌ و عبداله زاده خودشان پیگیر کارت معافیشان شوند

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص باطل شدن کارت معافیت چند بازیکن این تیم گفت: برایم جای تعجب دارد که این موضوع در حالی مطرح شده که ما در هفته شانزدهم باید به مصاف تراکتور سازی برویم.

محمد حسین ابن قاسم  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال با این وضعیت چند نفر از بازیکنان نمان می‌توانند در لیگ بازی کنند و مابقی باید به تیم‌های نظامی لیگ برتر و دسته‌های پایین‌تر بروند.
 
ابن قاسم در ادامه بیان کرد: اگر بازیکنان ما کارت معافیتشان‌ مشکل داشت چرا مسئولین زودتر به باشگاه ما اعلام نکردند کارت معافیتشان‌ مشکل داشت چرا مسئولان زودتر به باشگاه ما اعلام نکردند تا ما چاره‌ای بیندیشیم.
 
 ابن قاسم عنوان کرد: به هر حال بازیکنانی همچون سروش رفیعی و اصغر عبداله زاده که کارت معافیتشان اشکال دارد باید خودشان پیگیر باطل شدن کارت معافیتشان باشند.
 
وی درباره‌ مسئله دوپینگ‌ ایوب والی گفت: این موضوع هنوز به قطعیت نرسیده است این بازیکن به دلیل مصدومیت در بازی تدارکاتی با شاهین اندیمشک‌ نتوانست مقابل صبا بازی کند و ارتباطی دوپینگش نداشت.
 
ابن قاسم تصریح کرد: کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال هنوز مسئله دوپینگ این بازیکن را اعلام نکرده است که ما این موضوع را بررسی کنیم.
 
وی در ادامه بیان کرد: ایوب والی خرداد ماه سال گذشته حالش بد شده بود و به بیمارستان انتقال داده شد که در آنجا پزشک معالج وی دارویی تجویز می‌کند که همان برای این بازیکن مشکل ساز شده است.
 
ابن قاسم درباره‌ی گفته‌های هاشمیان که چرا این موضوع در کمیسیون پزشکی مطرح نکرده، بیان کرد: این اتفاق پس از پایان فصل سیزدهم رخ داد و این بازیکن زیر نظر پزشک تیم نبوده که موضوع را به مسئولان اطلاع دهد.
 
وی در خصوص مذاکره مسئولان فولاد خوزستان با عبدالله زاده گفت: ما نسبت به رفتار غیراخلاقی مسئولان فولاد خوزستان اعتراض داریم و از این بابت از آنها ناراحت شدیم. آنها باید پیش از پایان نیم فصل با بازیکن ما مذاکره می‌کردند.
 
سرپرست باشگاه فولاد خوزستان درباره ی عملکرد این تیم در نیم فصل اول گفت: ما عملکرد نسبتاً خوبی داشتیم و با تمام مشکلاتی که برایمان پیش آمد و با حضور بازیکنان جوان توانستیم نتایج قابل قبولی بگیریم که خوشبختانه فاصله چندانی با صدر جدول نداریم.
 
وی در خصوص برنامه‌های تیم فولاد برای تعطیلات نیم فصل گفت: ظرف امروز و فردا لیست بازیکنان مد نظر اسکوچیچ را می‌گیریم تا به امید خدا جایگزین مناسبی برای بازیکنان جدا شده پیدا کنیم.
 
ابن قاسم در پایان خاطر نشان کرد: اردوی تیم در نیم فصل هم پس از مذاکره با اسکوچیچ مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، راهی ، دوپینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار