حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی در دیدار با رئیس دستگاه قضایی قطر:

سطح روابط ایران و قطر در دولت یازدهم گسترده‌تر شده است

وزیر دادگستری کشورمان صبح امروز با رئیس دستگاه قضایی قطر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام والمسلمین «مصطفی پورمحمدی» صبح امروز (سوم آذرماه) در دیدار با «علی‌بن‌الفطيس‌المری» رئیس دستگاه قضایی قطر که در ساختمان وزارت دادگستری برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه سطح ملاقات‌ها در بالا‌ترین سطح قرار دارد و جمهوری اسلامی ایران از این امر بسیار استقبال می‌کند.  
 
وزیر دادگستری تصریح کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کند که این روابط شکل عملی تری به خود بگیرد و این در حالی است که در دولت یازدهم این روابط گسترده‌تر شده و افزایش بیشتری داشته است.  
 
در ادامه، رئیس دستگاه قضایی قطر تصریح کرد: لازم می‌دانم از مهمان نوازی شما سپاسگزاری کنم، البته هرکسی با ملت ایران آشنایی و نسبت به شما شناخت داشته باشد، هیچ‌گاه از استقبال گرم شما تعجب نمی‌کند، چرا که ماهیت ملت ایران بر دوستی و صمیمیت است.  

وی افزود: ما با جمهوری اسلامی ایران ویژگی‌های همجواری و اشتراک دینی داریم که این از پیوند‌ها و روابط بسیار قوی است که افراد بشریت را به یکدیگر گره می‌زند، بنابراین اشتراکات ما با ایرانی‌ها از اختلافات بیشتر است.  
 
رئیس دستگاه قضایی قطر اظهارداشت: طی ۱۳ سال گذشته که بنده دادستان کل کشور و در راس قوه قضائیه بوده‌ام، چندین بار به ایران سفر کرده‌ام و در کنار آیت‌الله هاشمی شاهرودی و تعدادی از دوستان در راستای تقویت روابط و مناسبات تلاش کردم.  
 
علی‌بن‌الفطيس‌المری تصریح کرد: من معتقدم که برای بنده و شما این افتخار وجود دارد که پرونده قضایی یک پرونده قابل توجه در راستای این روابط است.  
 
رئیس دستگاه قضایی قطر در پایان با بیان اینکه روابط ایران و قطر روابط برجسته‌ای است، خاطرنشان کرد: وجود این سطح از روابط تنها منحصر به تلاش فردی بنده نیست، بلکه آیت‌الله شاهرودی و دری نجف آبادی در این میان نقش داشتند و این در حالی است که حضور شما یک عامل فراتری در این راستا است.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: سطح ، روابط ، گسترده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار