بهروان:

برنامه یک ساله مسابقات، از ابتدای لیگ در اختیار تیم‌ها بود

مسئول برگزار کننده مسابقات فوتبال در خصوص فشردگی مسابقات گفت: تقویم بازی‌ها قبل از شروع مسابقات در اختیار تمام تیم‌ها قرار گرفته و بهتر بود که نگاهی به این تقویم انداخته می‌شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، غلامرضا بهروان در خصوص فشردگی مسابقات اظهار کرد: همان طور که نظاره‌گر هستیم مسابقات در سال گذشته از لحاظ فنی درست نبود و امسال طوری برنامه‌ریزی کردیم که مثل همه جای دنیا جام حذفی در پایان مسابقات لیگ قرار بگیرد.
 
وی تصریح کرد: یک ویژگی که در نیم فصل دوم وجود دارد این است که ما هم مسابقات جام ملت‌های آسیا را داریم و هم چهار تیم بلافاصله به جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا می‌روند یعنی اینها باید در دو، سه جبهه بجنگند. بنابراین در نظر داشتیم که جام حذفی را به یک مرحله برسانیم تا باشگاه‌ها وضعیت بهتری داشته باشند.
 
وی افزود: دلیل فشردگی مسابقات این است که ما نیم فصل دوم را فقط برای جام باشگاه‌های آسیا و جام لیگ قهرمانی باشگاه‌ها قرار داده بودیم و از طرف دیگر ما در نیم فصل اول یک فیفادی 10 روزه که کی روش خواستار آن بود فراهم کرده و در اختیارش گذاشتیم علاوه بر این اردوهای گوناگون و مسابقات جام ملت‌های آسیا که بیش از 20 روز طول می‌کشد همه این مسائل باعث شد که فشردگی در مسابقات ایجاد شد.
 
بهروان تصریح کرد: من به عنوان مسئول برگزار کننده مسابقات باید بازی تیم ملی، تیم ملی امید و از طرفی دیگر در فروردین ماه که بازهم پیشنهادی داریم که تیم ملی امید در مسابقات بسیار مهم انتخابی المپیک ریو شرکت می‌کند را مورد توجه قرار دهم و تمرکز بیشتری را بر روی این مسابقات بگذارم. تقویم بازی‌ها قبل از شروع مسابقات در اختیار تمام تیم‌ها قرار گرفته پس چطور تیم‌ها اعتراض می‌کنند، بهتر بود که نگاهی به تقویم مسابقات انداخته می‌شود تا دیگر از این بحث‌ها پیش نمی‌آمد.
 
مسئول برگزار کننده مسابقات افزود: ما برای اولین بار است که برای امسال یک برنامه یک ساله در تاریخ فوتبال ایران داریم و نمی‌گویم که کار ما صد در صد درست است ولی افرادی که اعتراض دارند برنامه‌ها فشرده است یک جاهایی فوتبال مارو با لیگ اروپا مقایسه می‌کنند به طور مثال رئال مادرید با لیورپول بازی حساسی رو در یک روز انجام می‌دهد و بعد از 3 روز دوباره سخت‌ترین بازی خود را در مقابل تیم بارسلونا انجام می‌دهد، پس مطمئنا این فشردگی برای فوتبال حرفه‌ای طبیعی است.
 
وی بیان کرد: در حال حاضر برنامه بازی‌های فوتبال ما به گونه‌ ای است که ما هر 5 روز یا یک هفته مسابقه داریم ولی تمام دنیا هر 3 روز برنامه مسابقات فوتبال خود را تنظیم می‌کنند.
 
وی افرود: همان‌طور که نظاره‌گر هستیم در فوتبال حرفه‌ای یک بازیکن ملی‌پوش در یک فصل در انگلیس 50 تا 60 بازی می‌کند ولی بازیکنان ما چه تعداد بازی انجام می‌دهند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: بهروان ، فوتبال ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار