مورینیو: راموس که پزشک نیست

ژوزه مورینیو، سرمربی باشگاه چلسی نسبت به انتقادات سرجیو راموس واکنش نشان داده و گفت: اظهارنظر او در مورد مصدومیت کاستا و فابرگاس بی‌پایه است زیرا راموس پزشک نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دیگو کاستا و سسک فابرگاس دو ملی‌پوش اسپانیایی تیم چلسی طبق نظر پزشک تیم ملی اسپانیا دچار مصدومیت بوده و نتوانستند در دیدارهای ملی، تیم فوتبال اسپانیا را همراهی کنند اما هر 2 در بازی چلسی مقابل وست بروم حضور داشتند.
 
سرجیو راموس، مدافع رئال مادرید با سخنان کنایه‌آمیزی گفته بود از بازیکنان ملی‌پوش انتظار می‌رود تعهد بیشتری نسبت به بازی‌های ملی داشته و با سرمربی این تیم همکاری بهتری داشته باشند.
 
مورینیو در پاسخ به راموس گفت: هفته گذشته پزشک تیم ملی اسپانیا و همچنین پزشک تیم چلسی معاینات دقیقی بر روی هر دو بازیکن انجام داده و به این نتیجه رسیدند که آنان آماده بازی نیستند. این هفته اوضاع فرق کرده بود. کاستا به آمادگی جسمانی خوبی رسید و روند بهبود فابرگاس هم به دلیل استراحت مناسب سرعت بیشتری گرفت. چطور آنان را به بی‌توجهی نسبت به وظایف ملی متهم می‌کنید؟ راموس که دکتر نیست تا بتواند دراین باره قضاوت کند.
 
وینست دل‌بوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا هم در این مورد اظهار نارضایتی کرده بود. من به سخنان پزشک تیم چلسی اطمینان کامل دارم اما اگر دل‌بوسکه به پزشک تیم ملی اسپانیا اعتماد ندارد. این دیگر مشکل خود اوست. زمانی که پزشکان مصدومیت هر 2 بازیکن را تشخیص دادند، من هم از آنان در ترکیب تیم استفاده نکردم تا استراحت کرده و بهبود یابند. من هم پزشک نیستم تا در این زمینه اظهارنظر کنم. وینست کمپانی کاپیان تیم ملی بلژیک است اما به دلیل مصدومیت نتوانست مقابل ولز به میدان برود، اما در بازی روز شنبه حضور داشت. حالا باید بگوییم کمپانی تیم ملی کشورش را فریب داد یا به آن توجه نکرد؟ وضعیت بازیکنان در هر روز متفاوت است و یک روز آماده و روز دیگر مصدوم هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار