لمپارد: آگوئرو همه را شگفت زده کرد

فرانک لمپارد که از هت تریک کردن سرجیو آگوئرو در دیدار مقابل بایرن مونیخ به وجد آمده بود گفت: وی یک بازیکن شگفت انگیز است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسپورتال، سه گلی که سرجیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی سیتی وارد دروازه بایرن مونیخ مدعی کرد، نخستین همگان را برانگیخت علاوه بر پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ که آگوئرو را یک مهاجم غیرقابل مهار دانسته بود،‌ فرانک لمپارد هم به هم تیمی خود لقب "آقای شگفت‌انگیز" را داد.

در حالیکه منچستر سیتی از صعود به مرحله بعد رقابت‌های لیگ قهرمانان تقریبا قطع امید کرده بود اما سرجیو آگوئرو به فرشته نجات تیم خود تبدیل شد و در 5 دقیقه پایانی توانست گل پیروزی بخش سیتی را به ثمر برساند.

لمپارد پس از این پیروزی شیرین گفت: شب فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشتیم آگوئرو نشان داد باهمه فرق می‌کند. وقتی پا به توپ می‌شود همه در انتظار گلزنی از سوی او هستند. آگوئرو در اوج آمادگی خود قرار دارد و به جرأت می‌توانم بگویم یکی از برترین مهاجمان حال حاضر جهان است.

* پیگرینی: همه تیم‌های بزرگ به بازیکنان بزرگ نیاز دارند

مانوئل پیگرینی سرمربی سیتی پس از پیروزی مقابل بایرن گفت: همه تیمهای بزرگ به بازیکنان بزرگ نیاز دارند در غیر این صورت در رقابتهای اروپایی نمی‌توانند از پس حریفان برآیند.

پیگرینی در ادامه افزود: سرجیو آگوئرو یکی از همین بازیکنان بزرگ است و برای سیتی دارای اهمیت بسیار بالایی است. قبل از این دیدار هم بارها گفته بودم او یکی از بهترین‌ها در فوتبال جهان است. البته همه بازیکنان تا آخرین لحظه جنگیدند و در حالی که 2گل خورده بودیم اما تمرکز خود بر روی بازی را از دست نداده و در نهایت به نتیجه دلخواه دست یافتیم.

وی در مورد صعود سیتی به مرحله بعد گفت: به آینده خوشبین هستم اما صعود به مسائل مختلفی بستگی دارد. باید از آخرین فرصت و دیدار مقابل آ اس رم نهایت استفاده را ببریم. پیروزیهایی مانند آنچه مقابل بایرن به دست آمد به تیم روحیه مضاعف می‌دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: لمپارد ، آگوئرو ، سرجیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.