لیگ قهرمانان اروپا؛

رونالدو در تعقیب مسی برای رکوردشکنی

در حساس ترین رقابت‌ها امشب لیگ قهرمانان دو تیم بورسیا دورتموند و آرسنال به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در ادامه رقابت‌های روز دوم این هفته لیگ قهرمانان اروپا 8 دیدار در سراسر قاره سبز پیگیری می‌شود.

گروه A ؛

اتلتیکو مادرید- المپیاکو


تیم دوم شهر مادرید و شاگردان دیگر سیمئونه به یونان سفر خواهند کرد تا در برابر یونانی‌ صف آرایی کنند. هر چند شاگردان سیمئونه در تنها تقابل خود یک شکست خانگی را برابر یونانی‌ها تجربه کردند اما سه بازی بعد را با پیروزی پشت سر گذاشتند و هم اکنون به دنبال انتقام شکست خانگی و صعود قطعی هستند.

یوونتوس مالمو

بیانکنری‌های شهر تورین که این هفته با نتیجه 3بر صفر موفق شدند لاتزیو را شکست دهند هم اکنون از روحیه بسیار خوبی برخوردار هستند و آمادگی کافی دارند تا برد دور رفت مقابل مالمو را تکرار کنند و انی تیم را حذف کنند و در سایه آن به صعود خود رنگ حقیقت ببخشند.

رئال مادرید- بازل

در دیگر بازی مهم این هفته،‌رئال مادرید تیمیکه این روزها با رکوردزنی‌های کریس رونالدو و درخشش سایر بازیکنان تا اندازه زیادی دست نیافتنی شده است سعی دارد رکورد شکست ناپذیرش را چنانچه در 14 بازی پیش خود انجام داده در این بازی هم حفظ کند، از سوی دیگر کریس رونالدو که حالا با رکوردشکنی لئو مسی مواجه نشده است باید 4 گل به ثمر رساند تا باز نگاه‌ها را به خود جلب کند، که با پیروزی پر گل این تیم برابر بازل در دور رفت چنین احتمالی دور از دسترس نیست.

لیورپول- لودوگراتی

باشگاه لیورپول که پس از انتقال لویس سوارز از شرایط فصل پیش خود فاصله گرفت در این هفته رقابت‌های لیگ برتر انگلیس همچنان شاهد ناکامی مهاجمان خود یعنی ماریو بالوتلی و پائول لمبرت بود و در نهایت بازی را با یک نتیجه سهمگین به کریستال پالاس واگذار کرد، نتیجه‌ای که باعث شد این تیم را تا رده 12 جدول به زیر کشد، از طرف دیگر این تیم در دو بازی قبل خود در لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید با شکست مواجه شده است، به همین علت این دیدار نوعی بازی مرگ و زندگی برای لیورپولی است و کور سوی امیدی برای براندون راجرزی که هم اکنون مورد هجمه انتقادات قرار گرفته و جایگاهش در نیمکت لیورپول کاملا متزلزل است.

گروه C

زنیت- بنفیکا

زنیت در خانه میزبان بنفیکا پرتغال است بنفیکایی‌ها در دیدار رفت و با باخت ناباورانه‌ای روبرو شدند با دو گل بازی را به نماینده کشور روسیه واگذار کرده‌اند و حال برای بقا باید تلاش کنند تا بتواننند زنیتی‌ها را از میان بردارند.

بایرلورکوزن- موناکو

بایرلورکوزن تیم صدرنشین گروه C است تیم اول و دوم این گروه به مصاف هم می‌روند تا برای صعود تلاش کنند، در دیدار مرحله رفت موناکو با تک گل موتینتو لورکوزنی‌ها را از پیش رو برداشت.

آرسنال- دورتموند

آرسنال در شرایطی به مصاف دورتموند می‌رود که این روزها شرایط مناسبی ندارد و باخت این هفته برابر منچستر یونایتد و در سمت دیگر مصدومیت‌های این تیم و از دست دادن بازی سازشان جک ویلشر بر ناکامی‌های این تیم افزوده است. اما در لیگ قهرمانان شرایط نسبتا خوبی دارد و با یک تساوی می‌تواند شرایط صعودش را قطعی کند.

دورتموندی‌ها نیز در سمت دیگر میدان وضعیت مشابهی دارند در لیگ قهرمانان 12 امتیازی هستند و بازی‌های خود را با موفقیت پشت سر گذاشته است و حالا قصد دارد خود را برای پیروزی دیگری در "امارات" آماده کند، هر چند با یک تساوی نیز می‌تواند صعود خود را قطعی کند. اما این تیم در بوندسلیگا شرایط خوبی ندارد و با باخت‌های پی در پی بین 18 تیم در رده 16 قرار دارد.

اندرلخت- گالاتاسرای

گالاتاسرای به بلژیک خواهد رفت تا در سایه و پرتو یک معجزه با اندرلخت بازی کند و امیدوار باشد که آرسنال هم به دورتموند ببازد و آنها دو بازی باقی مانده را ببرند تا بتواند با این نتایج به عنوان تیم دو صعود کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: رونالدو ، مسی ، بوندسلیگا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار