امام جمعه اردستان:

هفتاد و هفتمین سالگرد شهادت شهید مدرس در زادگاه وی برگزار می‌شود

امام جمعه اردستان گفت: مراسم هفتاد و هفتمین سالگرد شهادت شهید مدرس در زادگاه او اردستان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردستان با اشاره به 10 آذر سالروزشهادت عالم مجاهد شهید سید حسن مدرس، اظهار کرد: یاد و خاطره شهید مدرس که در حقیقت مدرس فقاهت، اخلاص، شجاعت، قناعت و ساده‌زیستی بوده را گرامی داشته و از همه اقشار مختلف مردم شهرستان اردستان برای حضور در مراسم هفتاد و هفتمین سالگرد شهادت این روحانی مجاهد دعوت می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه این مراسم به عنوان بزرگداشت شهدای روحانی شهرستان اردستان روز 9 آذر پس از نماز مغرب و عشا در حسینیه سیدالشهدا(ع) راهمیان اردستان برگزار می‌شود، افزود: مدرس از افتخارات مردم شهرستان اردستان و استان اصفهان بوده ومراسم بزرگداشت چنین شخصیتی باید بسیار با عظمت و پرشور برگزار شود.

امام جمعه اردستان با اشاره به تاثیرگذاری شهید مدرس در جریان انقلاب اسلامی ایران افزود: باید ابعاد شخصیتی شهید مدرس برای مردم تبیین شود زیرا مدرس یکی از افتخارات جهان اسلام وبه خصوص ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه آمریکا خود را کدخدای دنیا می‌داند، اظهار کرد: به خاطر تبعیض نژادی، یک نوجوان سیاهپوست در آمریکا را با 12 گلوله می‌کشند در این کشوری که خود ادعای حقوق بشر دارد هزار نیروی گارد ملی آورده تا بتواند اعتراض مردم را کنترل کند.

حجت‌الاسلام دهشیری با محکوم کردن حمله به بیت آیت‌الله شیخ عیسی قاسم گفت: آن‌ها دارند با دم شیر بازی می‌کنند و به زودی جواب کارهای خود را می‌گیرند.

انتهای پیام/ا

منبع: تسنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.