نارضایتی سرمربی یونایتد‌ از فن پرسی

لوئیس‌ فن خال‌ سرمربی منچستر‌یونایتد اعلام کرد، از عملکرد رابین فن‌پرسی رضایت ندارد و همین موضوع آینده مهاجم هلندی همراه با شیاطین سرخ را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یاهو اسپرت،‌ رابین فن پرسی ملی‌پوش هلندی منچستر‌یونایتد از ابتدای رقابت‌‌های این فصل همواره مورد انتقاد قرار داشت فن خال‌ هم از عملکرد مهاجم خود رضایت نداشته و گفت: فن‌پرسی در دیدار مقابل آرسنال فقط 13 مرتبه توپ را لمس کرد که کمترین آمار برای یک بازیکن یونایتدی طی 10 سال اخیر محسوب می‌شود البته برای شما یک سورپرایز هم دارم زمانی ماریو گونر مهاجم تیم من بود و او در تعدادی از بازی‌ها فقط نه مرتبه توپ را لمس کرد در هر حال فن‌پرسی مقابل آرسنال نمایش خیلی بدی داشت و به همین دلیل او را تعویض کردم همیشه همین طور است بازیکنان زمانی تعویض می‌شوند که مربی از آنان رضایت ندارد.
 
 فن خال ادامه داد: موضوع فن‌پرسی بیشتر به اعتماد به نفس او مربوط می‌شود شاید مسئله زدن یک گل تماشایی در لحظه مناسب کار را تمام کند ممکن است این لحظه فردا باشد مهاجم‌ها باید گل بزنند آن‌ها خودشان هم این احساس را دارند من به مهاجمان گفته‌ام شما باید نقطه تهاجمی تیم باشید باید به تیم کمک کنید تا فضای کافی ایجاد کند برای من مهم نیست کدامیک‌ از شما گل می‌زنید.
 
**احتمال‌ فروش نانی قوت‌ گرفت
 
 نانی مهاجم پرتغالی منچستر‌یونایتد‌ که این فصل را به طور قرضی  در اسپورتینگ‌ لیسبون بازی کرد احتمالا در فهرست فروش لوئیس‌ فن‌خال قرار بگیرد.
 
بر اساس این گزارش: نانی سال گذشته عملکرد چندان قابل قبولی در یونایتد نداشت و همین امر موجب شد‌ در فصل‌ تابستان به طور قرضی راهی  اسپورتینگ‌ شود درخشش این مهاجم پرتغالی در اسپورتینگ مموجب شد اخباری از بازگشت وی به اولدترافورد شنیده شود اما ظاهراً لوئیس فن خال برنامه دیگری برای او ترتیب داده است.
 
سرمربی هلندی قصد دارد از آمادگی خوب نانی استفاده کرده و او را با قیمتی مناسب به فروش برساند.
در این میان حتی گزینه فروش نانی به اسپورتینگ هم مطرح شد و یونایتد در ازای مبلغ اضافه می‌تواند کاروالیو را به خدمت بگیرد.
 
** بازگشت فالکائو و روخو به یونایتد  
 
شاگردان لوئیس فن خال باید امروز در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف هال سیتی بروند.

فن خال برای همه هواداران یونایتد خبر خوشی داشته و گفت: رادامل فالکائو و مارکوس روخو می‌توانند با پایان دوران مصدومیت در دیدار مقابل هال سیتی حضور داشته باشند.
 
فن خال گفت: همه چیز به آخرین تمرینات تیمی بستگی دارد. اگر شرایط جسمانی هر دو‌ی‌ این بازیکنان مساعد بود تمام 90 دقیقه را درون زمین حضور دارند در غیر این صورت برای دقایقی آنان را به میدان می‌فرستیم.

امیدوارم فالکائو بتواند توانایی واقعی خود را در یونایتد به نمایش  بگذارد زیرا ما او را به صورت قرضی در اختیار داریم و به همین دلیل عملکردش دارای اهمیت مضاعف است.
 
فن خال در ادامه افزود: برخلاف شایعاتی که مطرح شده دیلی بلیزر 6 ماه دور از میادین خواهد بود. این خبر اشتباه توسط توییتر باشگاه منتشر شد، آنان باید بیشتر مراقب اخبار خود باشند.
 
لوک شاو هم فقط چند هفته در ترکیب تیم حضور ندارد و به زودی دوران مصدومیت خود را پشت سر خواهد گذاشت.
 
لازم به ذکر است، یونایتد پس از شروع ضعیف رقابت‌های فصل توانست عملکرد بهتری از خود نشان داده و هم اکنون در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: نارضایتی ، تیم ، آخرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار