حسن زاده:

پیشرفت تیم های حاضر در لیگ فوتبال" زنان" غیرقابل انکاراست

سرمربی تیم فوتبال زنان استقلال گفت که پیشرفت تیم های حاضر در لیگ غیرقابل انکار است و همه تیم های حاضردراین فصل متفاوت با سال های قبل هستند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،مریم حسن زاده: دلیل اصلی متفاوت شدن تیم ها و ارتقای سطح رقابت ها ، توزیع بهتر بازیکنان برتر فوتبال زنان کشور در تیم های شاغل در لیگ است.

وی خاطرنشان کرد : شاید در دوره های قبل تعداد بازیکنان برتر همان 20 بازیکن ملی پوش بود اما حالا تعداد بازیکنان خوب فوتبال زنان بیش از این تعداد است و تیم هایی که همیشه صدر رقابت ها بوده و یا عنوان قهرمانی را داشته اند دیگر نمی توانند به سادگی از سد حریفان عبور کنند و یا آن ها را با گل های زیاد شکست دهند.

سرمربی تیم فوتبال زنان استقلال افزود : ممکن است این فصل هم شهرداری بم قهرمان لیگ شود اما این تیم نمی تواند همچون فصل های گذشته به سادگی به این عنوان دست یابد ، ضمن اینکه دیگر نمی تواند حریفانش را با گل های زیاد از میدان به در کند.

حسن زاده همچنین در مورد وضعیت تیم استقلال در جدول رقابت های این فصل گفت : تیم استقلال خیلی دیر بسته شد و برای دستیابی به هماهنگی بیشترتیم ، برگزاری تمرینات پر فشاررا در دستور کار قرار دادیم اما این مساله منجر به آسیب دیدگی برخی بازیکنان شد واین درحالی است که تیم استقلال در هیچ یک ازدیدارهای این فصل همه بازیکنان را یکجا در اختیار نداشت .

وی ادامه داد: در دو دیدار نخست نتیجه را به دلیل عدم هماهنگی و آمادگی بازیکنان از دست دادیم اما خوشبختانه به تدریج وضعیت تیم بهتر شده و نتایج نیز به همین ترتیب در حال بهتر شدن است.

سرمربی تیم استقلال با بیان این که تیم تلاش خواهد کرد امتیاز کامل سه دیدار آینده را به نام خود ثبت کند ، گفت: تا پایان نیم فصل استقلال سه دیدار دیگر پیش رو دارد و ما تلاش می کنیم سه امتیاز هریک از این دیدار ها را کسب کنیم تا برای ورود به نیم فصل دوم وضعیت بهتری در جدول داشته باشیم .

تیم استقلال تا پایان نیم فصل باید به مصاف تیم های ملوان بندر انزلی ، کیان صدرا شیراز و دادگر جیرفت برود .

حسن زاده در مورد دیدار استقلال و دلوار کشتی جنوب بوشهر که روزگذشته ( جمعه ) برگزار شد ، گفت: هر دو تیم خیلی خوب بازی کردند و اگر هوا سرد نبود و بازیکنان مجبور نمی شدند مرتب بدنشان را گرم کنند عملکرد هر دو تیم بهتر می شد.

وی ادامه داد: تیم استقلال در این دیدار خیلی بهتر از دلوار کشتی ظاهر شد و پیروزی استقلال به دلیل عملکرد بهتر بازیکنانش بود .البته باید گفت که استقلال در این دیدار موقعیت های زیادی را هم از دست داد و اگر این موقعیت ها به گل می رسید با گل های بیشتری پیروز می شدیم .

تیم استقلال روز گذشته و در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال زنان کشور مقابل تیم دلوار کشتی به میدان رفت و توانست با نتیجه یک بر صفر پیروز شود وجایگاه خود را از رده هشتم جدول به رده ششم ارتقا دهد.

نتایج کامل دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتبال زنان به شرح زیر است :

-داد گر جیرفت صفر - پالایش گاز ایلام 11

- کیان صدرا فارس صفر - شهرداری بم 11

- آینده سازان میهن اصفهان 4- همیاری شهرداری ارومیه صفر

- شهرداری سیرجان یک - ملوان بندرانزلی4

- استقلال تهران یک – دلوار کشتی جنوب بوشهر صفر

در حال حاضر تیم شهرداری بم با 21 امتیاز درصدر جدول لیگ برتر فوتبال زنان است و تیم آینده سازان میهن با داشتن 17 امتیاز در رده دوم جدول ایستاده است.همچنین تیم ملوان بندر انزلی با یک پیروزی و 16 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

تیم های شهرداری سیرجان با 15 امتیاز ، پالایش گاز ایلام با 13 امتیاز ، استقلال تهران با 10 امتیاز ، پاس همدان با 9 امتیاز ، همیاری شهرداری ارومیه با 9 امتیاز و تفاضل گل کمتر ، دلوار کشتی جنوب بوشهر با چهار امتیاز ، کیان صدرای فارس با سه امتیازو دادگر جیرفت بدون امتیاز به ترتیب رده چهارم تا یازدهم جدول را در اختیار دارند.
/ انتهای پیام
منبع: ایرنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.